geelin lopetus

• Viestiketjun aloittaja hormoni
  • Ensimmäinen viesti
hormoni
Geelin käyttäjät, oletteko kokeilleet lopettaa välillä ja onkos tullut oireet takaisin ja tulivatko heti lopetuksen jälkeen?

Olen nyt vuoden käyttänyt Estrena-geeliä, ja mielessä on käynyt, että voisi kokeilla välillä ilman, mutta kun kauhistuttaa jos kaikki kammottavat vaivat tulee uudelleen, niinkuin todennäköisesti tuleekin.

Lopettamassa
Yritin usean vuoden käytön jälkeen lopettaa geelin käytön, mutta oireet palasivat hyvin nopeasti. Nyt olen vuoden aikana vähitellen pystynyt vähentämään annoksen kolmannekseen alkuperäisestä hyvin vähäisin oirein ja pyrin vuoden loppuun mennessä lopettamaan kokonaan.

Geeli on siitä hyvä, että siinä annosta voi vähitellen pienentää.

geelin orja
olen käyttänyt Estrenaa liki kymmenen vuotta. Aluksi puoli annosta päivisin, mikä tehosi vaivoihin. nykyään puoli annosta joka toinen päivä. Olen kokeilut lopettaa mutta vaivat palaavat muutaman päivän kuluttutta. Asia kait on niin, että jos haluaa lopettaa pitää olla valmis ainakin jonkin aikaa sietämään vaivojaan ja tulemaan niiden kanssa toimeen.

Riitta
Hei, minua kiinnostaa geelin käyttö, minkälaisia sivuoireita geelin käytöstä tulee: turvotus, painonnousu, ihon rasvoittuminen? Entä mihin kohtaan iholla geeliä suositellaan laitettavaksi ylävartaloon käsivarsiin, vai alavartaloon reisiin vai mihin?

Olen menossa gynelle hakemaan jotain apua vaihtareihin, koska en kestä enää.....

Lopettamassa
Minulla ei tullut mitään oireita, mutta poistui kyllä monikin oire eli hikoilu, aamuyöllä heräily, aloitekyvyttömyys ja mitähän niitä nyt oli.

Varmaan on niin, että kun annos osuu kohdalleen, niin oireita ei ole. Geelissä on juuri se hyvä puoli, että kun se puserretaan mittatikulle putkilosta, niin on helppo tarvittaessa muuttaa annostusta. Itse teen sitä koko ajan lopettaessani.

Geeliä sivellään juuri noihin paikkoihin kuin luettelit. Esim. reisien sisäpinnat on hyvä alue. Kasvoihin kielletään laittamasta. Minulla on vakiintunut sellainen tapa, että sivelen aineen mittatikulla enkä sormillani aina illalla ennen nukkumaanmenoa, ettei tarvitse erikseen riisua vaatteita.

Geeli kuivuu nopeasti eikä siitä jää iholle minkäänlaista tahmeutta tai muutakaan.

Yhteistyössä