Geelikynsien poisto?

Oh, anteeksi. Kaveri poisti geelaukset ihan vaan viilaamalla, käytti lasiviilaa, mutta eiköhän tavallisellakin lähde.

Ja netissä oli näköjään myös nita viilausneuvoja, sekä joku hedotti asetonillisella lakanpoistoaineella liottamista. Itselle tuo viilaaminen kuulostaa kuitenkin vähän viisaammalta, ainakin enimmät poistaa niin.
 
joku kertoi minulle poistavansa asetonilla, mutta eipä ollut tarkemmin puhetta, että miten se tapahtuu.. viilalla olenkin koittanut, mutta on niin tuskastuttavan hidasta hommaa, menee ainakin se 1,5 tuntia, että kaikki kynnet viilattuna.. ehkä vika siis viilassa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kootikko:
joku kertoi minulle poistavansa asetonilla, mutta eipä ollut tarkemmin puhetta, että miten se tapahtuu.. viilalla olenkin koittanut, mutta on niin tuskastuttavan hidasta hommaa, menee ainakin se 1,5 tuntia, että kaikki kynnet viilattuna.. ehkä vika siis viilassa?
Asetonilla kuulemma niin, että kastelee pumpulitupon asetoniin, ja asettelee kynnen päälle jotenkin tai sitten johonkin pieneen ja matalaan astiaan asetonia, ja upottaa sormen päät sinne joksikin aikaa.
 
h
mulla oli geelikynnet reilu kaks viikko ja ihan sai kääntää irti, sen verran oli oma kynsi kasvanut et raja noussut. Eikä kärsinyt paljoo oma kynsi, pitkänä ja vähä karheena jäi näkyviin. Eli helppo poistaminen, kannattaa vaan ottaa varovasti jos onkin ihan kunnolla vielä kiinni.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kootikko:
minkälainen viila olisi paras?
Mie en kyllä osaa oikein sanoa, mutta kuvittelisin lasiviilalla hoituvan parhaiten. Sellainen karkea kynsibufferi voisi myös ehkä toimia ainakin alussa, kun ei olla ihan oman kynnen lähellä.

Millaista viilaa käytit?
 
"Huolestunut"
ite poistanu asetoonil laittanu johonkin pieneen purkkiin asetoonia upottanu kynnen sinne ja pumpuliin kans antanu hetken olla pyyhkiny sit viilaa ja uudestaan kunnes kynnet irti..
Teitkö tämän raskaana ollessa? Menin poistamaan kynnet tällä tavalla, kun luulin etten ollut raskaan (takana 4 negaa ja gynen tutkimus), mutta jälkeenpäin selvisi että olin ollut tuolloin 3:lla viikolla raskaana. Pelottaa aivan hirveästi että tästä on aiheutunut alkiolle jotain haittaa. Kiitos vastauksestasi.
 
en suosittele
mulla oli geelikynnet reilu kaks viikko ja ihan sai kääntää irti, sen verran oli oma kynsi kasvanut et raja noussut. Eikä kärsinyt paljoo oma kynsi, pitkänä ja vähä karheena jäi näkyviin. Eli helppo poistaminen, kannattaa vaan ottaa varovasti jos onkin ihan kunnolla vielä kiinni.
En todellakaan suosittele poistamaan repimällä. siinä voi oma kynsi revetä todella pahasti. Teen kynsiä itse ja viilata ne pitää jos haluaa pois. Jos sinulla ei ole pysynyt kuin kaksi viikkoa jonka jälkeen ihan tosta vaan saanut ns. repimällä pois niin silloin ne ei ole edes ottaneet kunnolla kiinni tai sinun kynsissäsi ei rakenne kynnet edes tule pysymään. Kaikilla geeli kynnet eivät pysy mutta jos kynsi laatu on sillainen että rakenne kynsi pysyy hyvin eli huolto esim 5 viikon välein niin silloin se on kiinni niin kuin kuuluu ja jos sen repii riti niin oma kynsi repeää myös ja voi revetä todella pahasti.
 

Yhteistyössä