Geeli- ja rakennekynsistä kysyttävää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kynnet
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kynnet

Vieras
Mitä eroa on geeli- ja rakennekynsillä? Laitoin nyt kertaluonteisesti juhlaa varten geelikynnet. Kalliit olivat. Miten näiden kanssa kannattaa toimia, että pysyisivät hyvinä? Entä voiko leikata ja viilata normaalisti?

ei kannata ite mennä viilaileen, kärjessä on geeliä myös mikä pitää sitä omassa kynnessä kiinni. jos meet viilaileen ominpäiten niin ittees saat syyttää jos ne geelit irtoilee.

sitten on olemassa tipeillä tehtäviä (tipit liimataan omaan kynteen) sekä akryylikynsiä.

geelit on parhaat.

Huollata säännöllisesti niin pysyy hyvinä. Mä käyn 3 viikon välein huolloissa ja en itse koske viilaan ellen viilaa omaa kynttä pois näkyvistä. Kaikki kaupan viilat ei edes pure geelikynsiin, joten kannattaa siksikin ennemmin käydä huolloissa kun räpeltää itse.

No miten sitten, kun kasvavat liian pitkiksi enkä halua huollattaa, koska en pidä tärkeänä, mutta mielellään nautin kynsistäni pitkään :). Minä luulisin, että nämä tehtiin "tipeillä".

Sekä geeli- että akryylikynsiä voidaan tehdä tipeillä, tai ilman. Itse jos viilaa, niin kannattaa olla tarkkana, koska tosiaan helposti lähtevät irtoileen. Omalla kokemuksella geelit irtoavat ehkä hieman helpommin, kuin akryylit (akryylikynnet on kovemmat, geelit taasen joustavammat)

Hei kyselisin vielä, kun tilasin juuri, rakennekynsien teko vehkeet.. Olen ihan innoissani.. Mutta olen vähä Ö - aapisessa noitten tekemisten kanssa. Itse laitoin jouluna ekaa kertaa rakennekynnet ja minulle tehtiin ne ilman tippejä!.. Jos ne tehdään ilman tippejä onko niihin jotku eri- aineet millä ne pistetään kiinni vai samalla tekniikalla mutta vaan se että kynsiin laitetaan ne muotit ja niiden mukaan tehdään.. Kertokaapa vielä mielipiteenne, kummat on helpompi tehdä, tipeillä vai ilman ja kummat pysyy paremmin..

Yhteistyössä