A
Apuja?
Vieras
Minä opiskelen ja olen opintotuella. Mies varmaankin lähtee tästä meidän kodista ja minä jään tähän lasten kanssa. Sanon "varmaankin", koska en haluaisi lapsilta riistää kotiaankin ja ystäviä, mutta miten ihmeessä on varaa asua tässä opintotuella?! Asuntolainaa on vielä jäljellä jotain 60 000 euroa. Miten tämän järkevästi järjestäisi?
Toinen asia, kannattaako lasten asiat käydä järjestämässä jonkin virallisen tahon (minkä?) kanssa? Vai voiko toimia ihan omin sopimuksin?
Mitä muuta minun kannattaa ottaa huomioon? Olen aivan sekaisin tässä...
Hirveän huonot välit meillä on ollut pitkään, ollaan riidelty, erosta puhuttu usein.... Nyt saatiin kuitenkin asia päätökseen. Tuntuu ihan kamalan pahalle lasten vuoksi
Lasten vuoksi eroa ollaankin venytetty näin pitkään. Ei haluttu rikkoa perhettä... Ollaan molemmat vanhemmat lapsille niin rakkaita ja en tiedä miten tän lapsille kertoisi ja miten reagoivat
Vanhempi aloitti juuri ekaluokan eikä ole paljon kavereita... Kotiin on kuitenkin voinut luottaa. Voi että tuntuu pahalle! Melkein tekis mieli niellä ylpeys ja mennä pyytämään mieheltä, että yritetään vielä jonkin aikaa. Mutta eihän tämä huono ilmapiirikään ole hyväksi lapsille?! Mitä minä teen? Tämä on kauheaa 
Toinen asia, kannattaako lasten asiat käydä järjestämässä jonkin virallisen tahon (minkä?) kanssa? Vai voiko toimia ihan omin sopimuksin?
Mitä muuta minun kannattaa ottaa huomioon? Olen aivan sekaisin tässä...