GB:t ja Mt:t sekaisin =O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mulla on levy johon voi polttaa 4.7 GB, mun tiedostot ovat seuraavassa muodossa.. esim. 552mt. Paljonko siis voin mahduttaa tohon levylle tavaraa, mitattuna mt:ssä? Onko ne megatavuja vai mitä..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Äh..miten saan poltettua. Aukas tuossa D-asemassa ja mitä sitten. Yritän kopioida siihen niitä kansioita niin sanoo että tapahtui virhe..

sulla pitää olla joku poltto-ohjelma, esim. Nero.. ei se ihan hiirellä vetämällä onnistu :)

Alkuperäinen kirjoittaja öhöm:
Äh..miten saan poltettua. Aukas tuossa D-asemassa ja mitä sitten. Yritän kopioida siihen niitä kansioita niin sanoo että tapahtui virhe..

sulla pitää olla joku poltto-ohjelma, esim. Nero.. ei se ihan hiirellä vetämällä onnistu :)

Paitti mun koneella :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Pix:
Alkuperäinen kirjoittaja öhöm:

Paitti mun koneella :saint:

no ei se varmaan ap:tä paljoa lämmitä.. :)

Pitäs tässä olla joku, muistaakseni just se nero.
Miten siis seuraavaks toimin..

no avaat sen ohjelman, sieltä luot uuden levyn, valitset haluamasi tiedostot koneelta jne. ei ole hankalaa, kyllä se sua neuvoo :)

Yhteistyössä