V
vieras
Vieras
Mulla on levy johon voi polttaa 4.7 GB, mun tiedostot ovat seuraavassa muodossa.. esim. 552mt. Paljonko siis voin mahduttaa tohon levylle tavaraa, mitattuna mt:ssä? Onko ne megatavuja vai mitä..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Äh..miten saan poltettua. Aukas tuossa D-asemassa ja mitä sitten. Yritän kopioida siihen niitä kansioita niin sanoo että tapahtui virhe..
Alkuperäinen kirjoittaja öhöm:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Äh..miten saan poltettua. Aukas tuossa D-asemassa ja mitä sitten. Yritän kopioida siihen niitä kansioita niin sanoo että tapahtui virhe..
sulla pitää olla joku poltto-ohjelma, esim. Nero.. ei se ihan hiirellä vetämällä onnistu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pix:Alkuperäinen kirjoittaja öhöm:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Äh..miten saan poltettua. Aukas tuossa D-asemassa ja mitä sitten. Yritän kopioida siihen niitä kansioita niin sanoo että tapahtui virhe..
sulla pitää olla joku poltto-ohjelma, esim. Nero.. ei se ihan hiirellä vetämällä onnistu![]()
Paitti mun koneella :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Pitäs tässä olla joku, muistaakseni just se nero.
Miten siis seuraavaks toimin..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Pitäs tässä olla joku, muistaakseni just se nero.
Miten siis seuraavaks toimin..