Peyote
No en osaa arvata mitä luulet minkäkin tarkoittavan, mutta ajattelin tarkentaa kumminkin kun sulla näky myn kommentin suhteen jotain ongelmia olevan.Haloo!! MITÄ luulit minun tarkoittavan?!
No en osaa arvata mitä luulet minkäkin tarkoittavan, mutta ajattelin tarkentaa kumminkin kun sulla näky myn kommentin suhteen jotain ongelmia olevan.Haloo!! MITÄ luulit minun tarkoittavan?!
Nukutuksia tehdään varmaan eniten pelkojen takia. Tuleehan se paljon kalliimmaksi sitten ja aikaakin menee enemmän.Alkuperäinen kirjoittaja Syväkurkku;30199251:Letku tuntui tosiaan kovalta. Pehmeän tuntuosen letkun nieleminen olisi varmasti vielä helpompaa. Ehkä ne tulevaisuudessa on pehmeämpiä.
Ymmärrän hyvin lääkäreitä, etteivät halua nukuttaa potilaita. Toimenpide on kuulemma lähes kaikilla nopea ja siedettävä tai hyvin sidetty. Nukutus olisi ollut omalla kohdalla todella liioittelua. Ymmärrän kyllä että jotkut sen nukutuksen ehdottomasti haluaa, mutta ihan kulujen ja ajankäytön takia onneksi juuri ketään ei tarvi nukuttaa.
No harvoin varsinaista nukutusta tarvitaan vaan kevytnukutus, "humautus" riittää. Itse en ilman sitä edes harkitsisi meneväni tuohon toimenpiteeseen. Olisin myös ympäristölle vaarallinen letku kurkussa. Onneksi on eräs yksityinen joka tekee humautuksessa noita tutkimuksia jos tulee tarvis...kallista vaan on.Alkuperäinen kirjoittaja Syväkurkku;30199251:Letku tuntui tosiaan kovalta. Pehmeän tuntuosen letkun nieleminen olisi varmasti vielä helpompaa. Ehkä ne tulevaisuudessa on pehmeämpiä.
Ymmärrän hyvin lääkäreitä, etteivät halua nukuttaa potilaita. Toimenpide on kuulemma lähes kaikilla nopea ja siedettävä tai hyvin sidetty. Nukutus olisi ollut omalla kohdalla todella liioittelua. Ymmärrän kyllä että jotkut sen nukutuksen ehdottomasti haluaa, mutta ihan kulujen ja ajankäytön takia onneksi juuri ketään ei tarvi nukuttaa.