GARNIER MINERAL DÖDÖT? KOKEMUKSIA?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja VIERAS
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja äitikkä:
EI mitään eroa tavalliseen esim. Rexonaan. Mutta mä kärsinkin liiallisesta kainalohikoilusta. Sukuvika.

Huomasin vast lähetä nappulaa painaessa et oli capsit jääny päälle.

No höh, Mä hikoilen myös tosi paljon ja apteekin torriin oon ollut todella tyytyväinen, mut nyt ei oo varaa ostaa uutta pulloo ku vast ens viikolla :(

Alkuperäinen kirjoittaja hikivikanen:
Eikö sulla kirvele se torr?????

ei kirvele jos ohjeen mukaan laittaa, mut kun illalla laitan ni jossain vaiheessa yötä alkaa kainaloita kutittaa pirusti :kieh:
Mut senkin kestää ku tietää ettei tarvi pelätä alkavansa haista hielle :)

oisitko kiltti ja kertoisit mikä se ohje on...?
ärsyttää tää hikoilu.

eikö sulla ole ohjetta?
Kainalot pitää olla puhtaat ja KUIVAT. Ja ku torri levitetty ni sen pitää antaa kuivua kunnolla.

..sivusta sanon että kuivaa kainalot vaik hiustenkuivaajalla niin saat varmasti kuivaksi! Itse kokeilin torria joskus aikoinaan, karmee kutina tuli ja ärtyi iho niin etten voinut käyttää. Kaikki muutkin apteekin purkit kokeiltu ilman tehoa. Nyt käytössä ihan marketeista saatava Mitchum ja se on ihme kyllä toiminut, ainakin hajun vie eikä niin kastukaan kainalot.

Minä olen ollut tyytyväinen. Käytän sitä joka on tarkoitettu epiloidulle iholle ja kainalot ovat selvästi kauniimmat, siis ei näppyjä tms ajelusta aiheutuvaa. Ja pitää hienkin loitolla, tosin en mikään kauhea olekaan hikoamaan

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
oisitko kiltti ja kertoisit mikä se ohje on...?
ärsyttää tää hikoilu.

eikö sulla ole ohjetta?
Kainalot pitää olla puhtaat ja KUIVAT. Ja ku torri levitetty ni sen pitää antaa kuivua kunnolla.

niin ja älä missään nimessä leikkaa kainalokarvoja edellisenä päivänä!

Alkuperäinen kirjoittaja HYVÄ :):
Minä olen ollut tyytyväinen. Käytän sitä joka on tarkoitettu epiloidulle iholle ja kainalot ovat selvästi kauniimmat, siis ei näppyjä tms ajelusta aiheutuvaa. Ja pitää hienkin loitolla, tosin en mikään kauhea olekaan hikoamaan

miten sä epiloit sun kainalot? ois kiva saada karvat pysymään vähän kauemmin pois kainaloista, mutta ajatuskin epilaattorista kainaloiden seudulla hirvittää! just ja just pystyy sääret epiloimaan...:/

Musta tuo garnier on ollut ihan hyvä. Mut kaikissa markettidödöissä on se, et ne alkaa falskaa jos käyttää yhtä ja samaa kauan. Iho tottuu jotenkin tms. Eli kannattaa vaihdella vaikka rexonaa ja garnieria. :D

Alkuperäinen kirjoittaja miiuli:
Alkuperäinen kirjoittaja HYVÄ :):

miten sä epiloit sun kainalot? ois kiva saada karvat pysymään vähän kauemmin pois kainaloista, mutta ajatuskin epilaattorista kainaloiden seudulla hirvittää! just ja just pystyy sääret epiloimaan...:/

joskus epilaattorilla mutta yleensä ihan vain sheivaamalla poistan karvat (eli tuo epilointi on virheellinen termi tässä tapauksessani :))

Alkuperäinen kirjoittaja ex-hikoilija:
Musta tuo garnier on ollut ihan hyvä. Mut kaikissa markettidödöissä on se, et ne alkaa falskaa jos käyttää yhtä ja samaa kauan. Iho tottuu jotenkin tms. Eli kannattaa vaihdella vaikka rexonaa ja garnieria. :D

Saman olen huomannut kuten myös shampoota kannattaa välillä vaihdella :)

Mä tykkään muuten, mutta mua ärsyttää sen roll-onin purkki. Siinä on sen "dödöpallon" reunoissa sellaiset "hakaset" ja ainakin itselläni ne hakaset hankaavat kainalon ihoa dödöä laittaessani. Se oli ärsyttävää. Ihan siitä syystä vaihdoin Rexonan vastaavaan tuotteeseen.