V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja äitikkä:EI mitään eroa tavalliseen esim. Rexonaan. Mutta mä kärsinkin liiallisesta kainalohikoilusta. Sukuvika.
Alkuperäinen kirjoittaja hikivikanen:Eikö sulla kirvele se torr?????
Alkuperäinen kirjoittaja hikivikanen:oisitko kiltti ja kertoisit mikä se ohje on...?
ärsyttää tää hikoilu.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja hikivikanen:oisitko kiltti ja kertoisit mikä se ohje on...?
ärsyttää tää hikoilu.
eikö sulla ole ohjetta?
Kainalot pitää olla puhtaat ja KUIVAT. Ja ku torri levitetty ni sen pitää antaa kuivua kunnolla.
Alkuperäinen kirjoittaja HYVÄ :):Minä olen ollut tyytyväinen. Käytän sitä joka on tarkoitettu epiloidulle iholle ja kainalot ovat selvästi kauniimmat, siis ei näppyjä tms ajelusta aiheutuvaa. Ja pitää hienkin loitolla, tosin en mikään kauhea olekaan hikoamaan
Alkuperäinen kirjoittaja miiuli:Alkuperäinen kirjoittaja HYVÄ :):Minä olen ollut tyytyväinen. Käytän sitä joka on tarkoitettu epiloidulle iholle ja kainalot ovat selvästi kauniimmat, siis ei näppyjä tms ajelusta aiheutuvaa. Ja pitää hienkin loitolla, tosin en mikään kauhea olekaan hikoamaan
miten sä epiloit sun kainalot? ois kiva saada karvat pysymään vähän kauemmin pois kainaloista, mutta ajatuskin epilaattorista kainaloiden seudulla hirvittää! just ja just pystyy sääret epiloimaan...:/
Alkuperäinen kirjoittaja ex-hikoilija:Musta tuo garnier on ollut ihan hyvä. Mut kaikissa markettidödöissä on se, et ne alkaa falskaa jos käyttää yhtä ja samaa kauan. Iho tottuu jotenkin tms. Eli kannattaa vaihdella vaikka rexonaa ja garnieria.![]()