P
"Pulkkinen"
Vieras
Mulla on ollut ganglio vasemmassa ranteessa noin viitisen vuotta. Välillä isompana, välillä pienempänä. Kaksi kertaa punktoitu, mutta aina se vaan tulee takasin, joten nyt sitten leikkaukseen. Ranne on kipeä vain tietyissä liikkeissä ja melko lievästi. Nyt kun näitä juttuja lukee, tulee vaan mieleen, että ei kai se leikkaus voi kipua kuitenkaan pahentaa? Kaikissa leikkauksissa toki on riskinsä, mutta ei kai ne lääkärit turhaan suosittele leikkausta, jos se ei kannattaisi...? Onko kokemuksia, että olisi pahentunut eikä palannut entiselleen?
Kuinka pian leikkauksen jälkeen pystyitte harrastamaan liikuntaa? Itse olen aika aktiivinen kolmenkympin paremmalla puolella oleva nainen ja tulee kyllä liikuttua harva se päivä, joten se tässä on myös kysymysmerkkinä koska taas lenkkipolulle. Kuntosaliharjoittelusta on varmaan turha haaveilla hetkeen.
Kuinka pian leikkauksen jälkeen pystyitte harrastamaan liikuntaa? Itse olen aika aktiivinen kolmenkympin paremmalla puolella oleva nainen ja tulee kyllä liikuttua harva se päivä, joten se tässä on myös kysymysmerkkinä koska taas lenkkipolulle. Kuntosaliharjoittelusta on varmaan turha haaveilla hetkeen.