Galluppia seksistä...

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ellu68:
Alkuperäinen kirjoittaja PuoliQ:
Alkuperäinen kirjoittaja emmi06:
6. Kävelen vessaan pesulle ilman että mitään valuu pitkin reisiä ;)
Kuin myös. =)
Sama täällä
Sama täällä. Paitsi jos joskus keskellä yötä innostutaan niin sitten yleensä myäs nukahdetaan sisäkkäin.
Juu, se on totta. Ollaan joskus naurettu sille että jos C.S.I:n tyypit tulis niiden eritetunnistelamppujensa kanssa meille tutkimaan makuuhuonetta ja sohvaa niin nehän häikästys! Heh.

 
vieras
mulla on niin paksut reidet et kun nousee sängystä ja sipsuttaa reidet yhdessä pöntölle ja sitten vasta rentoutuu ne valuu pöntöön ja sitten käsisuihkulla hurauttelen paikat puhtaaksi. mutta kyllä mulla lurahtelee pikkuhousunsuojaan vielä seuraavana päivänäkin. = )
 
sasasi
Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
Miten teette touhuilunne jälkeen jos teillä ei ole kondomia käytössä

1. otatte paperia yöpöydältä/lattialta/patjanalta ja siistitte itsenne
2. nousette ylös ja kävelette vessaan että kaikki mahdollinen valuu pitkin reisiä
3. kävelette vessaan paperin suojatessa sotkulta
4. vedätte vaatteet päälle ja siivoatte sotkun myöhemmin
5. kaikki pysyy sisällä, siivottavaa siis ei ole

itsellä 1 ja tarvittaessa 3

mies tuo paperia jos on mällännyt esim. mun mahalle ja pyyhkii sen itse.. :)

muuten pidättelen ne sisälläni ja päästän ulos vessassa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Ei se ole lantionpohjalihaksista kiinni, vaan spermankerman jähmeydestä :xmas:
No kyllä mä ainakin saan pidettyä sisällä ja sit pesulle mennessä "ponnistan" ulos! Ja jos pidän paikat ihan löysänä kun nousen sängystä, niin kyllä se valuu ;)
Juu... mut kun siinä on eroja, toisilta miehiltä sitä ei edes tule sellasia määriä että riittäs valumiseen asti.. ;)

Tarpeeks usein kun harrastaa sänkypainia niin ne määrätkin pysyy kohtuullisissa rajoissa ;)
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja emmi06:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Ei se ole lantionpohjalihaksista kiinni, vaan spermankerman jähmeydestä :xmas:
No kyllä mä ainakin saan pidettyä sisällä ja sit pesulle mennessä "ponnistan" ulos! Ja jos pidän paikat ihan löysänä kun nousen sängystä, niin kyllä se valuu ;)
Juu... mut kun siinä on eroja, toisilta miehiltä sitä ei edes tule sellasia määriä että riittäs valumiseen asti.. ;)

Tarpeeks usein kun harrastaa sänkypainia niin ne määrätkin pysyy kohtuullisissa rajoissa ;)


Ei auta meillä.Harrastetaan päivittäin ja siltikin sitä mälliä valuu vielä seuraavanakin päivänä!Ja mulla ainakin sitä alkaa valumaan heti kun vetää hepin ulos...Ja ei tosiaan ole kiinni mällin paksuudesta koska kaikilla miehillä se muuttuu juoksevaksi hetken päästä purkautumisesta...
 
kävelen suoraan vessaan ja pesulle. mut pakko laittaa pikkuhousunsuoja kun sit sitä lirahtelee viel vaik olis kuinka yrittäny tehdä syvähuuhtelun :xmas:

et lisäkysymyksenä: miten kaikissa elokuvissa ja sarjoissa ne pystyy kiehnään seksin jälkeen pitkiä aikoja siel lakanoissa ja sit alkaa uudestaa harrastaa seksiä? :D
(älkääkä vastatko et koska ne ei oikeesti pane :LOL: )
meil ei kyl uusinnasta tuu mitää jos en välissä käy pesulla :ashamed: :xmas:
 
..mun vaimoke kävelee veskiin pesulle ihan normaalisti....mutta ei siltä näy koskaan valuvan...tiukkahan se tosin on...laskenko kaiken sitten niin tosi syvälle ???...itsellä sen sijaan aika usein valuu pari tippaa reisille...
 
Joskus käyn pesulla,joskus en.Tavaraa tulee seuraavana päivänä vielä yleensä ja sitä inhoon kun tippuu housuihin jollei ole suojaa.

Kuha kysyi??
"et lisäkysymyksenä: miten kaikissa elokuvissa ja sarjoissa ne pystyy kiehnään seksin jälkeen pitkiä aikoja siel lakanoissa ja sit alkaa uudestaa harrastaa seksiä? "

Nii miksei pysty uusiks?
Kyllä me touhutaan joskus parikin kertaa peräkkäin,tarkoitatko että on liian liukas vai miks ei pysty kuin pesun jälkeen?
EN nyt ihan oikein ymmärtänyt...Viime aikoina on käynyt niin että mies kovettuu heti saamisen jälkeen uudelleen vielä kun on sisällä ja siitä vaan homma jatkuu.
Tä on molempia vähän ihmetyttänytkin,mutta kivaa se on!!!

Joskus puen heti päälle,jos ollaan niin ettei pesulle heti pääse ja joskus pyyhin siihen mitä käsillä on!!
ELi vähän kaikki muodot käytössä.
Mut harvoin heti mitään valuu.
 

Yhteistyössä