galluppia pukkaa

nonnu
ekan kanssa painoin 53 ja viimesillään noin 68 ja synnytyksen jälkeen noin 60 siit putos sit 58kg ja tokan kanssa olin 62kg ja viimesillään olin 72kg ja kaikki lähti salissa ja nyt painan 64kg ja synnytyksestä on kaks vuotta ja kovasti oon laihiksella :D
 
niina84
ennen ekaa raskautta painoin 43-44kg, synnyttämään mennessä n62kg. synnytyksestä nyt 1v1,5kk ja ootan toista ja painan 45kg (muutama kilo nyt tippunu ku pahoinvointia pukkaa :) ) siis rv vasta 11+2
 
Sanna80 harmailee
Ennen raskautta 75 kiloa, viimeisilläni raskaana synnärillä 89 ja nyt pari tuntia sitten 70,2. 65 kiloa olisi tavoite ensi vappuun mennessä. Tähän asti hyvältä näyttää. Niin, ja synnytyksestä 7 kk.
 
juhannusvauva
Ennen raskautta 65, raskauden lopussa 90, nyt 1.5 v synnytyksestä 68.Olen jo uudestaan raskaana, vielä ei ole painoa tullut lisää. Täytyy toivoa ettei tuu ihan tota 25 kiloo, niinku esikoisesta.
 
ennen rakautta 52-53kg, loppuraskaudessa oli n.67kg, jälkitarkastuksessa 55,8kg ja nyt taitaa olla sellanen 54kg... Synnytyksestä on kohta 4kk.. Kattelin itteeni peilistä tänän, ja huomasin, että "plösö" alkanut pienenmään, vaikka en sen ihmeemmin ole vielä mitään tehnyt.. Sanonkin, että peili olkoon mun vaaka, ei se haittaa, vaikka kilot ei mihkää häviäis, kunhan saa tuota massua himppasen kivemman näköseksi.. Eli kohta pitää jo alkaa joku kiva harrastus keksiä =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.12.2004 klo 22:03 mam kirjoitti:
ennen raskautta 128kg, nyt rv 22 120,2kg ja lopussa varmaan 300kg, koska mä turpoan aina nesteistä. Olen iso kuin vuori!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ihanaa, joku isompikin äiti noiden 40 kilosten jälkeen!!!!
mulla painot satasen kieppeillä, mut rv 34 vasta.
 
-Rasputin-
No mulla on ollu aina ennen raskautta paino 51kg. Raskauksissa tullut painoa 26-28kg. Ruoka maistunut siis :whistle:
Noin puolessa vuodessa on sitten paino pudonnut ihan itsestään, paitsi nyt tän kuopuksen jäljiltä. Kuopus on nyt 2v ja painan 60kg. Olen kyllä ihan normaali painoinen ja tyytyväinenkin tähän. En haluais painaa enää kovinkaan paljoa alle 60 kilon.
 
Jalapeno harmaana
ennen raskautta painoin 47 kg,raskauden loppuvaiheessa n. 62 kg ja tällä hetkellä painoa on n. 50 kg kun synnytyksestä on puoli vuotta. lisään vielä että olen lyhyt,siksi painan noin vähän...
 
Tiinamari
ennen raskautta 60kg, raskauden lopussa 77kg ja nyt 62-64kg(lapsi 1v 2kk), jumittaa tähän eikä meinaa millään pudota, mutta en ole jaksanu pahemmin stressata, tammikussa menen töihin ja sitten varmasti putoaa kun saa juosta mahan alus jalkoja täynnä eikä ehi syömään! ;)
 

Yhteistyössä