Galluppia! Herätättekö vauvat iltapäikkäreiltä...?

Tässä aikani kuluksi kysyn tämmöistä... Jos vauva nukkuu päivän viimisiä päikkäreitä liian myöhään niin herätättekö jossain kohtaa vai annatteko nukkua niin pitkään, kun haluaa?

Meillä mennään (poika 8kk ) yleensä iltapäikkäreille 15.30-16.30 välisenä aikana ja nukkuu noin tunnin... Nyt taas tänään nukahtaminen venähti klo 17 asti ja nukkuu edelleen... Normaalisti iltapuuro klo 18 ja yöunille 19-20 aikaan...
Joskus olen herättänyt ja joskus en, yleensä on tosi kiukkunen ja itkunen jos herättää.. Aina ei kuitenkaan ole.. Mutta toisaalta mietin, että herääkö tuo ennen aamua ollenkaan jos en herätä, kun oikea nukkumaanmenoaikakin menee kohta ohi :LOL:
 
Herättelen. :) Toivoisin että tän kesän aikana rytmi loksahtaisi kohdilleen, myös 8 kk ikää ettei toisen lapsen syntyessä olisi ihan täyttä kaaosta, kun tässä vaiheessa pienikin kodin ulkopuolinen meno, jossa aikaa menee enemmän kuin tunti saa rytmin sekaisin ja silloin neiti nukkuisi mieluusti iltapuuronkin ohi.
 
Herätän.. Poju 5kk ottaa viimeiset päikkärit 16-17 aikaan.. Jos nukahtaa neljältä, annan surutta nukkua vaikka tunnin (no, ei kyllä käytännössä ikinä niin pitkään nuku..:D) mutta jos nukahtaa vasta viideltä, alan herätellä jo n. puolen tunnin päikkäreiden jälkeen..
Mun mielestä kiva saada ukkeli ajoissa yöunille, ni jää sitä omaa aikaakin.. ehtii vaikka kirjoitella Kaksplussalla hetken ennen ku menee itse nukumaan..;)
 

Yhteistyössä