Galluppi!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Kuinka kauan olitte tuntenut miehenne kanssa, kun muutitte yhteen? Entäs kuinka kauan meni ensitapaamisesta kun saitte lapsen?
Siksi tätä vaan kyselen, kun mun yksi kaveri on tuntenut yhden miehen tässä nyt pari kuukautta ja ne asuu jo yhdessä ja nyt kuulin, että tää mun kaveri on raskaana. Ne oli tuntenu jotain kuukauden , kun ne jo muutti yhteen. Itteäni vaan hirvittää tuo vauhti :/

Seurustelua oli takana puoli vuotta kun muutimme yhteiseen osoitteeseen ja ensitapaamisesta oli kulunut 2 v 8 kk kun esikoisemme syntyi. Olimme 7 kk aikaisemmin menneet naimisiin :)

Tai itse en vaan henk.kohtasesti usko, että tuommonen voisi onnistua missä mennään salama vauhdilla eteenpäin, niin oisi kiva kuulla jos jollain oisi vaikka onnistunutkin :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kuinka kauan olitte tuntenut miehenne kanssa, kun muutitte yhteen?
Entäs kuinka kauan meni ensitapaamisesta kun saitte lapsen?

Oltiin seurusteltu 2v 4kk kun vuokrattiin eka yhteinen kämppä, mut käytännössä yhdessäasuminen alko vasta vuotta myöhemmin, kun mies oli intissä välillä.
Esikoisen syntyessä oltiin oltu yhdessä 4v 9kk

Heh :D

Tunnettin 2-3kk kun muutettiin yhteen, kuukauden päästä ilmoitteli ensimmäinen yhteinen lapsemme tulostaan. Siitä vajaa 2v, syntyi kuopus. Viime vuonna menimme naimisiin... yhdessä oloa nyt 6v :whistle:

2vkoa seurustelua kun muutettiin yhteen, esikoinen syntyi 7vuoden yhdessä olon jälkeen. Naimisiin mentiin vuosi sitä ennen. Esikoisen kummit on muuttaneet pian yhteen ja saaneet esikoisensa ensimmäisen vuoden aikana. Edelleen ovat yhdessä 6 vuotta myöhemmin. :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Tai itse en vaan henk.kohtasesti usko, että tuommonen voisi onnistua missä mennään salama vauhdilla eteenpäin, niin oisi kiva kuulla jos jollain oisi vaikka onnistunutkin :)

no siis kuten sanoin, la tavattiin su ruvettiin styylaa ma muutettiin yhteen 4kk siit kihloihin vuosi siitä syntyi lapsi ja 4 vuotta siitä naimisiin ja nyt ollaan oltu 6 v yhdessä ja vuosi naimisissa. kurpuja on ollut mutta eteenpäin porskutetaan ja yhdessä!

No ohan tuo vähän nopeaa, mutta minkäs teet, jos ei ehkäsyä osaa tai halua käyttää.

Me muutettiin yhteen vuoden ja kolmen kuukauden tuntemisen eli seurustelun jälkeen ja ensitapaamisesta ekan lapsen syntymään meni sitten sellaiset reilu 8 vuotta, jonka aikana molemmat valmistui ja mentiin myös naimisiin.

Apua, en ees muista enää :ashamed:
Tapaamisesta seurustelun alkuun meni kai joku muutama viikko - kuukaus?
Seurustelun alkamisesta kihlajaisiin meni vajaa 2 kuukautta ja yhteen muuttoon n. 4kk.
Yhdessä oltiin asuttu puolisen vuotta kun esikoinen sai alkunsa.
Naimisiin mentiin viime vuonna, yhdessä ollaan oltu pian 6½ vuotta. :heart:
Lapsia kaksi.

Neljä vuotta seukkailua ja yhteenmuutto (tätä ennen asuttiin eri paikkakunnilla)
5.5 vuotta seukkailua ja aloin esikoista odottamaan, nyt toinen tulossa ja syksyllä ollaan seurusteltu 7 vuotta. Ehkä parin-kolmen vuoden päästä kihlat ja naimisiin... Niin ja ikää mulla 27 ja miehellä 31.
Meillä sellainen periaate ettei asioilla ole kiire :)

Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Heh :D

Tunnettin 2-3kk kun muutettiin yhteen, kuukauden päästä ilmoitteli ensimmäinen yhteinen lapsemme tulostaan. Siitä vajaa 2v, syntyi kuopus. Viime vuonna menimme naimisiin... yhdessä oloa nyt 6v :whistle:

Eli näinkin kivasti voi käydä! :) Eiköhän se riipu ihmisistäkin. Pelottaa vaan, kun tuossa mun kaverin suhteessahan on menossa vielä se ah, niin ihana alkuhuuma nii mitäs sitten kun arki astuu kuvioihin eikä siinäkään mitään mutta kun tuo mun kaveri on vielä aikas tosi tempperamenttinen luonne :D Niin ja onhan se ollut jo jotain 3-4kihloissakin jo..

Me muutettiin yhteen ikään kuin pakon sanelemana jo n. 2kk seurustelun aloittamisesta vuonna -98. Esikoinen syntyi vuonna -03.

Jos mä nyt sitten kerron....
tunnettiin kaksi vuotta ennen ensitreffejä, viikko niiden jälkeen meidät vihittiin, puolivuotta sen jälkeen muutettiin yhteen ja kome vuotta ensitreffien jälkeen syntyi vauva.

Oltiin tunnettu jotain 6 vuotta ennen kuin muutettiin yhteen virallisesti ja 7-8 vuotta kun saatiin lapsi.

Mutta seurustelua oli takana muutama kuukausi ennen kuin muutettiin yhteen, alusta asti mies vietti mun luonani pitkiä aikoja, käytännössä muutettiin siis heti yhteen ja jotain puoli vuotta oli seurustelua takana kun tulin raskaaksi...

Yhteistyössä