Nyt on pakko sanoo väliin että se on PIANO :wave:Alkuperäinen kirjoittaja enga:Mitä soittimia teiltä löytyy?
3 kpl huuliharppuja
2 nokkahuilua
rumpu
pieni patteri/sähkökäyttöinen pieno
harmooni (pienon kaltainen soitin) luultavasti harvinainen
saksofoni
2 marakassia
No anteeks sormet on nopeemmat kun ajatusAlkuperäinen kirjoittaja Tolga:Nyt on pakko sanoo väliin että se on PIANO :wave:Alkuperäinen kirjoittaja enga:Mitä soittimia teiltä löytyy?
3 kpl huuliharppuja
2 nokkahuilua
rumpu
pieni patteri/sähkökäyttöinen pieno
harmooni (pienon kaltainen soitin) luultavasti harvinainen
saksofoni
2 marakassia
Minkälainen on toi urku harmooni ? Jos vaikka sais selkoo mikä vekotin on meidän olohuoneessa ?Alkuperäinen kirjoittaja no joo:nokkahuilu
kitara
piano
huuliharppuja
urkuharmooni 2kpl
klarinetti
bambuhuilu
sellainen jota poljetaan jotta saadaan ääni ja soitetaan kuin urkuja/pianoaAlkuperäinen kirjoittaja enga:Minkälainen on toi urku harmooni ? Jos vaikka sais selkoo mikä vekotin on meidän olohuoneessa ?Alkuperäinen kirjoittaja no joo:nokkahuilu
kitara
piano
huuliharppuja
urkuharmooni 2kpl
klarinetti
bambuhuilu
Sori vaan, mutta pisti niin silmään tuo viulu, josta on jouhet poikki... Niin... viulussa on KIELET, joita "vingutetaan" JOUSELLA, jossa on jouhia... =)Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Puuhh..
Pianoni viettää "lomaa" mummulassa.
Neljä kitaraa ovat (ikävä kyllä ) kaikki kotona.
Kuten myös kantele ja viulu (josta tosin on jouhet poikki)
Rytmimunia, huuliharppu, tinapilli, nokkahuiluja, tamburiini ja jotain kai unohtui.
Ksylofoni on aina puuta... semmonen metallinen on kellopeli... sori, mutta aivan pakko...! =)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun PIANO (ei pieno) on mummolassa myös mutta muuttaa pian takaisin, samoin mun nokkahuilu on siellä. Poijjalla on puinen ksylofoni ja kitara ja rumpuna voikin käyttää mitä vaan mistä ääni lähtee hakkaamalla. Itse omistan vielä saksofonin.
nokkahuilu=leikkisoitin?Alkuperäinen kirjoittaja Äitti-83:sähköurut ( ja voi että mä oon onnellinen kun kohta niistä päästään eroon... )
ja sitten on jotain lasten leikkisoittimia: ainakin nokkahuilu, huuliharppu, tampuriini