Galluppi soittimista

Alkuperäinen kirjoittaja no joo:
Alkuperäinen kirjoittaja Äitti-83:
sähköurut ( ja voi että mä oon onnellinen kun kohta niistä päästään eroon... :D )
ja sitten on jotain lasten leikkisoittimia: ainakin nokkahuilu, huuliharppu, tampuriini
nokkahuilu=leikkisoitin?
meillä ei pienimmät sitä saa edes ottaa.vain ne,jotka opettelee oikein soittamaan.
No toi meiän nokkahuilu on sellanen muovinen Nalle Puh- nokkahuilu, että kyllä mä sen leikkisoittimeksi lasken. :D

Kaytossa olevat soittimet ovat :piano, saksofoni, akustinen kitara, viulu seka rummut. Meilla 5 perheesta harrastaa musiikkia. Tuo saksofoni on uusin ja on minun syntymapaivalahjani. Kayn nyt soittotunneilla.

Muuten loytyy karibialaisia rumpuja koristeena. 5-kielinen kannel on varastossa(oli vanhimman likan ensimmainen soitin), huuliharppu seka nokkahuilukin loytyy.

Muusikon vaimo
Lukemattomia akustisia ja sähköisiä kitaroita, basso, haitari (YÄK!), piano ja noi toiset kosketinsoittimet... mikä vekotin toi nyt onkaan...? Ja on meillä huuliharppu ja nokkahuilukin.

Esikoinen soittaa pianoa, mutta piano on tällä hetkellä tuossa isovanhemmilla kun ei mahdu tänne.
Kotona ei oo mitään ellei noita leluja eli Nalle Puh huilua, tamburiinia, nokkahuilua, huuliharppua sekä "sähköpianoa" lasketa.

Yhteistyössä