Galluppi:Sisarrus vai raha?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vittuuntunut niin totaalisesti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mikä ihmeen sisarrus? Siis sisarusko? Sisko tai veli? Miten niitä voi mihinkään rahaan edes verrata? Mun siskoilla eikä veljillä ole ainakaan "käypää hintaa"!
Selvennäpäs nyt vähän ajatustas, ap?

Siis raha vastaan Sisko tai Veli.Kumman valitsette..jos on kolme sisarrusta yksi autta lapsesta asti toisia selviämään elämässä,ottaa jopa tyhmyksissään(auttaakseen) takaa lainoja.Ja sitten saa laskut a muut paskat päällensä omien lainoen ja lasten lisäksi..siitä kun jotain sanoo on sisarrus-suhde ohi?

Mä kyllä en palvoisi mitään sisarus suhdetta. Olen pistänyt puolikkaisiin sisariin välit poikki niin jos joku mulle siitä hyvästä rahaa antais et laittaisin poikki välit sisareeni niin kyllähän minä :saint:
Enkä kattois hetkeekään sitä et joku yrittää lypsää multa rahaa, oli se sitten kuinka läheinen ihminen tahansa.

Juu. En siis ihan täysin ymmärtänyt mitä ap ajoi takaa mut höpisin sit jotain.

Jos taas olisi kyse siitä että tekisinkö toisen lapsen siis omalle lapselleni sisaruksen vai ottaisinko mielummin rahaa niin kyllä minä mielummin sen lapsen ottaisin. :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tällä hetkellä täytyy sanoa, että raha. Kun rahaa on enemmän niin sitten voi valita sisaruksen (kolmannen).

Hiukan ymmärsin väärin kysymyksen.

Mutta, en kyllä alkais kenenkään laskuja makselemaan enkä lainoja ottamaan. Auttaisin mielummin sisarrusta muilla tavoin selviämään/saamaan elämän takaisin raiteille, jos siitä olisi kysymys.

Alkuperäinen kirjoittaja Nette:
järkyttäviä vastauksia :o Voiko raha mennä tälläisten asioiden edelle? Eli teille olisi sama kuin sisarus olisi kuollut?

No joo, mutta mun täytyy myöntää, että mäkään en ensiksi edes ymmärtänyt kysymystä, kun en ole koskaan kuullut puhuttavan sisarruksesta, enkä osannut heti ajatella, että onko se kirjoitusvirhe vai mikä. Ja sittenkin kun ymmärsin että sisaruksesta puhutaan, tuo aloitus oli aika epäselkeä.. :ashamed: Mutta myöhemmin ap selitti, ja luulen, että jos hän olisi kirjoittanut heti aloitukseen tuon selvennyksen niin vastauksetkin olisivat olleet asiallisempia.

En voisi kuvitellakaan elämääni ilman omaa siskoani, joka on tärkeimpiä ja rakkaimpia asioita elämässäni. En vaihtaisi pois vaikka minusta siitä hyvästä tehtäisiin maailman rikkain nainen. En ikinä.

Yhteistyössä