GALLUP: Talvihaalariksi reimatec vai ticket to heaven?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "haalari"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"haalari"

Vieras
Eli kumman valitsisit talvihaalariksi ja perustelut miksi?

Itsellä kokemusta vaan reimatecistä ja nyt mietin pitäisikö ottaa kokeiluun tuo ticketti. Siis kumpi on parempi?

Ostin viime keväänä alesta Ticketin haalarit molemmille alkutalveksi (tais olla Othello suit 80€), vaikka kuopuksella voisi käyttää vaikka äitiyspakkauksen haalaria varmaan melki koko talven. Esikoiselle ostin Ticketin takin ja housut, myös alesta. Lopputalveksi on keskimmäiselle Reimatec ja kuopukselle isosiskon viime talven haalari, jos tarvii siirtyä isompaan. Todennäköisesti tarvitsee. Esikoiselle menee todennäköisesti samat kamppeet koko kauden.

Olen siis molempiruokainen. Voisin ostaa jopa Lassien haalarin, Molon, Motionin, Didriksonin tai Jonathanin. Tai POP:n. Ne on kuitenkin vain haalareita ;)

Minulle riippuu lähinnä kuosista ja hinnasta, eli kummasta merkistä löydän mukavamman näköisiä sopuhintaan.

Viime vuoden alennusmyynneitä ostin ticketin toppavaatteet kaikille kolmelle. Kokojen kanssa joutuu kyllä vähän sompaamaan ja ainakin alkuun taitaa käytössä olla myös viimevuotista reimatecia ja pop:ia sekä kuopuksella molon puku.

Mä en ottaisi kumpaakaan. MOlempia on ollu meillä useampi enkä tykkää. Ostaisin Lennen tai remun haalarin, taikka Minymon. Mutta jos noista kahdesta ois ihan pakko valita niin Ticketin ottaisin kun se on paljon kestävämpi kuin Reimatec.

Se mikä eniten miellyttää silmää ;) Reimatec ei ole moneen vuoteen miellyttänyt omaa silmääni, on niitäkin meillä ollut silloin kun en vielä paremmasta tietänyt. Meillä on nyt talveen Ticketiä ja Molokidsiä.

Kumpi vaan miellyttäisi lapsen ja aikuisen silmää enemmän. Haalarin istuvuus on myös tärkeää, kapealla lapsella leveän mallinen haalari ei ole ehkä ihan paras. Omien lasten (5-8v. ikäisinä) ticketin toppahousut ovat kestäneet kulutusta parhaiten. En kyllä muista onko meillä talvivaatteissa montaa reimateciä ollut, vauva-aikana ainakin.

Yhteistyössä