galluppi, miehen pettämiseen liittyvä

isoäiti mölykylästä

Aktiivinen jäsen
04.05.2007
26 699
2
36
jos mies pettää naista koko ajan, vaikka asiasta on puhuttu ja sovittu, että lopettaa. mutta mies vaan jatkaa. niin onko väärin naisen alkaa harrastamaan samaa? eli nainenkin alkaa pettämään ja liitto jatkuu edelleen?

onko mahdollista elää saman katon alla niin, että välillä ei ole muuta kuin yhteinen koti ja lapset. molemmat saavat siis mennä ja tulla niin kuin haluavat. asuvat vain saman katon alla ja ovat vastuussa lapsistaan. lapsille taataan tällä tavalla sekä isä että äiti

Niin että lapset on tyhmiä eivätkä tajua yhtään missä mennään, ettei äidin ja isän välillä ole mitään rakkautta kenties? Entä sujuuko arki kuitenkin, tehdään yhdessä kaikkea ja puhutaan perheenä? Epäilen onnistumista todella.

En usko, että toimisi kauaakaan.
Henkkoht tiedän, että kestin mieheni suhteen toiseen, mutta jos molemmilla olisi muita suhteita tai yksi suhde johonkin, niin ennenpitkää ero tulisi kuitenkin, mutta siinä ehtisi katkeroitua molemmat ja loukata toisiaan verisesti, joten luulisi hallaa tulevan enempi kuin heti eroamalla

Mä en osaisi kuvitella olevani tyytyväinen elämään, jossa teen jotakin vain kostaakseni toiselle. Periaatteessa uskon voivan olla mahdollista, että entinen pari asuu saman katon alla vain kämppiksinä (miksei olisi, kun kerran tuntemattomienkin kanssa voi asua?), mutta siinä tapauksessa asiat pitäisi selvittää niin, ettei kumpikaan "petä" toista, vaan että tosiaan ollaan vain kaksi erillistä ihmistä, jotka käytännön syistä asuvat samassa osoitteessa, mutta jotka eivät ole omista suhteistaan tilivelvollisia toisilleen.

Mielstäni tuommoinen kostonkierre ei ole hyväksi tosiaan lapsille. Ja riitojahan ja mustasukkaisuuttakin lapset joutuisivat näkemään. Muuta olen erityisen huono tähän vastaamaan. Epäilen suhteen olevan tuhoontuomittu.

mun mielestä ei oo hyvä että lapset elää sellaisen v...n keskellä sillä sitähän se on että jos sää ni siiten määkin...ja onhan se helpompaakin elää erillään en mä ainakaan viitsis elää sellaisen kanssa joka käy nyhjäämässä jonkun toisen kainalossa, siirtäköön pyykkinsä ja ongelmansa sinne sitten

Alkuperäinen kirjoittaja kastemato aamuauringon alla:
jos mies pettää naista koko ajan, vaikka asiasta on puhuttu ja sovittu, että lopettaa. mutta mies vaan jatkaa. niin onko väärin naisen alkaa harrastamaan samaa? eli nainenkin alkaa pettämään ja liitto jatkuu edelleen?

onko mahdollista elää saman katon alla niin, että välillä ei ole muuta kuin yhteinen koti ja lapset. molemmat saavat siis mennä ja tulla niin kuin haluavat. asuvat vain saman katon alla ja ovat vastuussa lapsistaan. lapsille taataan tällä tavalla sekä isä että äiti

Meillä juuri näin, eikä ihan ylitsepääsemättömiä ongelmia ole ollut..

Yhteistyössä