gallup

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minttu82
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minttu82

Vieras
eli tässä tälläinen gallup. ikäsi, montako lasta, naimisissa/naimaton, paljonko teidän perheessä rahaa menee viikossa/kuukaudessa ruokakauppaan , entä paljonko kuukaudessa itselle omiin menoihin /harrastuksiin/vaatteisiin? Minä 23v, 2lasta, naimaton, about 80e viikossa, omiin menoihin jää n.50 e kuussa. esim. vaatteisiin.

*29v
*2lasta,kolmannella oli La toissapäivänä muttei vielä ole halunnu ulos
*naimisissa
*n.800-1000euroa/kk sis kaikki ns.päivittäistavarat,pesuaineet,lemmikkien ruoat yms ruoan lisäksi
*ratsastan joten harrastuksiin menee noin 100euroa/kk+vaatteet välillä...

eli tässä tälläinen gallup. ikäsi, montako lasta, naimisissa/naimaton, paljonko teidän perheessä rahaa menee viikossa/kuukaudessa ruokakauppaan , entä paljonko kuukaudessa itselle omiin menoihin /harrastuksiin/vaatteisiin? Minä 23v, 2lasta, naimaton, about 80e viikossa, omiin menoihin jää n.50 e kuussa. esim. vaatteisiin.

Olen 38-vuotias
3 lasta
naimisissa
rahaa ruokaan/+hygieniaan 70/120 euroa viikko, 4-500 euroa/kk
harrastamaan en ole juurikaan ehtinyt, omiin menoihin menee varmaan n. 50-70 euroa kuussa.

Kun lapset kasvat vähän, niin sitten on aikaa omille harrastuksillekin enemmän.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.05.2006 klo 12:00 minttu82 kirjoitti:
Ikää 21(kohta), naimaton, kauppaan menee n. 80? viikossa, yksi lapsi jolla ikää kohta 1v, harrastan ratsaststa n. 20. Tähän ei sit ole laskettu omia vaatteita kun ei niitä ihan joka kk tule hankittua

\

*25.v
*2 lasta
*avoliitossa
*kaupassa käydää kerran viikossa jonne menee n100euroo,joskus vähemmän. Vaatteisiin menee kuukaudessa itelläni n.50euroo mut ei kuitenkaan joka kuukausi..

---> 26 vuotta, muutaman kuukauden päästä 27v.

---> 1v3kk tyttö ja minä hetkenä hyvänsä syntyy esikoiselle pikkuveli... kovasti supistelee ja paikat aukenee mutta silti ei oo tietookaan vielä vaavin syntymisestä...

---> Naimisissa

---> Kuussa menee rahaa kauppaan sisältäen kertakäyttövaipat noin 400e, lisäksi kirjanpidossamme eritellään ulkona syömiset (eli kebabit, pitsat, jätskiannokset, hampurilaisateriat, patongit, ravintola-illalliset jne) joihin menee kuussa noin 200e.

---> Omia menoja ei ole. Satunnaisesti ehkä kolmen kuukauden välein ostan jonkun kivan hiusvärin joka maksaa sokoksessa (kyseinen merkki jota käytän ja on tarjouksessa ) 6.99e. Kun aloin odottaan pikkukakkosta ostin ehkä satasella uusia äitiysvaatteita ja sen koomin ei ole tullut koko 9kk:n aikana ostettua mitään vaatetta itelleni. Ja no jos omiin menoihin lasketaan uimahallimaksut niin ne on bussikortilla maksettaessa klo 06-08.00 aamulla 2e eli toisinaan tulee ladattua bussikorttia että pääsee halvalla uimaan.

Nyt ihan ihmetyttää että eikö mulla muka tosiaan ole omia menoja. Yleensä metsästän lapselle vaatetta kirppareilta kun kokoa 86 on kamalan vaikee löytää käytettynä ja tuntuu että vaikka ristiin rastiin kiertäisi kirppareja niin ei löydä, siksi joskus sorrun uusiin lastenvaatteisiin vaikka periaatteesta boikotoin sellaista koska ostan mieluiten kirpparilta vaatteet kun löytää halvemmalla melkein uusia vaatteita ja mieluummin annan rahani jollekin yksityiselle myyjälle kuin rosvokaupoille. Suomalaiset vaatemerkit on tietysti asia erikseen, mutta siinäkin sa aolla tarkkana onko varmasti suomalainen vai onko heillä tehdas jossain itä-euroopan maassa tai indokiinassa.

Ilmeisesti mulla ei tosiaan ole sitten omia menoja. Rahat menee laskuihin ja ruokakauppaan ja loput säästöön isompia hankintoja varten. Vastikään on hankittu uusi tietokone , näytönohjain ja littunäyttö sekä just eilen arkkupakastin.

Kunhan pikkukakkonen on syntynyt ja alkaa paikat palautuun ennalleen niin sitten seuraavan kerran ostelen itelleni vaatetta.

\

36v.
2 lasta
yh
kaikki mitä liikenee, n. 200-300e/kk
hyvin vähän 30e?

Tulot on minimaaliset; opintotuki+laina+lapsilisät

\

*31 (vielä kuukauden :/ )
*3
*Naimisissa
*Käyn kaupassa kerran viikossa ja silloin menee aina yli 100 euroa, eli sanotaan 500-600 kk.
*Nojaa, paha kysymys...ainakin ihan varmasti ihan liikaa, ostelen paljon vaatteita (tosin tuo ruokakaupan laskukin sisältää jotain pientä, lehtiä, meikkejä tms, mitä nyt marketista voi mukaan tarttua) Vastataan että 50-100 euroa

Ikä: 36-v
Lapsia: yksi
Avoliitossa
rahaa menee ruoka+vaipat+pesuaineet n. 50e/vko.
itseeni käytän vain joka kuussa ehkä pari kymppiä, harrastuksiin siis kodin/puutarhan remonttiin ja kunnostukseen kaikki loput, mikä ei oo pal sekään. B)

Yhteistyössä