Gallup: viihdytkö talvella paljain varpain vai villasukissa?

  • Viestiketjun aloittaja Sukaton
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Maxills:
Alkuperäinen kirjoittaja Ikiteinix:
Kotona aina paljain varpain! Muualla sitten lämpötilan mukaan. Laitan sukat, jos on viileä lattia, tuskin villasukkia kuitenkaan.
Tämähän tarkoittaa sitä, että sä olet myös kavereiden luona paljain varpain? Niin mäkin...
Vähän riippuu... Vanhan kaverin luona saatan ollakin, mutta vähän vieraammassa kyläpaikassa pidän puuvillasukkia.
 
Maxills
Alkuperäinen kirjoittaja Ikiteinix:
Alkuperäinen kirjoittaja Maxills:
Alkuperäinen kirjoittaja Ikiteinix:
Kotona aina paljain varpain! Muualla sitten lämpötilan mukaan. Laitan sukat, jos on viileä lattia, tuskin villasukkia kuitenkaan.
Tämähän tarkoittaa sitä, että sä olet myös kavereiden luona paljain varpain? Niin mäkin...
Vähän riippuu... Vanhan kaverin luona saatan ollakin, mutta vähän vieraammassa kyläpaikassa pidän puuvillasukkia.
Sama sydeemi. Tuttujen luona yleensä paljain varpain myös talvikaudella. Vieraammissa kyläpaikoissa voi olla sukat - paitsi kesällä.
 
IhanaValo
Riippuu..tykkään olla paljain jaloin,mutta helposti alkaa kylmää varpaita,jolloin laitan villasukat tai muut tossut jalkaan.Tämä siis kotona.
Jos mennään jonnekin muualle,niin paikasta riippuen on joko puuvillasukat tai villasukat,kesäisin jopa paljain jaloin.
Kotona oon toosi harvoin puuvillasukissa,ja nukkumaan mennessä pitää laittaa villasukat.Tuntuu olo alastomalta nukkuu ilman sukkia:)
 
minä
Sukat jalassa lähes aina. Suihkussa käyn ilman. Sitten kesällä puuvillasukat ja talvella jotkut villasukat jalassa. Mies kävelee paljon paljain varpain, samoin lapset, ja minua jo paleltaa kun katson sitä touhua.
 
Sukaton
Gallupin tulos tähän mennessä: noin 30 vastausta, joista 10 on tulkittavissa paljain varpain kotonaan viihtyviksi (jos on vain riittävän lämmintä). Eli se on 33%. Lopuilla sitten sukat...
 
Ilman
Olen ilman sukkia aina kun mahdollista, maalla asuessa kävin postilaatikollakin ilman sukkia (tai kenkiä) talvisin mutta kyllä minä kenkiin laitan sukat ja jos käyn jossain kylässä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ilman:
Olen ilman sukkia aina kun mahdollista, maalla asuessa kävin postilaatikollakin ilman sukkia (tai kenkiä) talvisin mutta kyllä minä kenkiin laitan sukat ja jos käyn jossain kylässä.
Aamuinen postilaatikkokäynti avojaloin herättää hyvin :)
 

Yhteistyössä