GALLUP: vauvan syke ja kumpi tulossa? tai jos edellisiä niin millaisin sykkein syntynyt jompi kumpi?

Alkuperäinen kirjoittaja KatariinaVaan:
Nämä uskomukset on aika jänniä juttua =)

Meille neuvolassa taas sanottiin että pojan syke on loppuvaiheessa hitaampia,koska pojat ovat keskimäärin isompia syntyessään ja siksi syke hidastuu :D
Meillä tämä ei ainakaan pitänyt paikkaansa. Kuopuksella oli sykkeet viimeisillä äitiysneuvolakäynneillä 150-170 ja poika oli syntyessään 4385 g ja 54 cm.

Molemmilla pojilla olleet alle 150 ja tytöllä aina yli 10, joten mulla piti paikkansa.

Sitten pojista himoitsin suolaista ja tytöstä makeaa. Pojista vatsa oli edessä ja tytöstä levisi myös sivuille.

Naurettiinkin siskoni kanssa että mulla oikeesti pitää nämä paikkaansa.

Samalla lailla piti paikkaansa madam mamman ennustus jo alkumetreillä kuopuksen syntymäpäivästä...

Mä en oikeesti osaa tosta sivulle leviämisestä sanoa...kun ei juuri vyötäröllä tota leveyssuuntaa ole, johon levitä :eek: :kieh:
Olen lyhyt, että sekin vaikuttaa siihen, että mulla tulee aina pallo tuohon eteen.
Edellisistä (poikia) kyllä maha on roikkunu tosi alhaalla, mutta nyt toisinaan jo keuhkoja ahdistaa, kun tulee niin ylös...ei tietoa kumpi on, muuta kuin tyttö veikkaus

Jahvetti 25+2

Alkuperäinen kirjoittaja 77mm:

Meille neuvolassa taas sanottiin että pojan syke on loppuvaiheessa hitaampia,koska pojat ovat keskimäärin isompia syntyessään ja siksi syke hidastuu :D
Meillä tämä ei ainakaan pitänyt paikkaansa. Kuopuksella oli sykkeet viimeisillä äitiysneuvolakäynneillä 150-170 ja poika oli syntyessään 4385 g ja 54 cm.
Ei toki,enhän sanonut tämän olevan faktaa.Vaan kerroin itse kuulemani "legendan" vauvan syke+sukupuoli keskusteluun.

Itse en usko nuihin laisinkaan.

Ei toki,enhän sanonut tämän olevan faktaa.Vaan kerroin itse kuulemani "legendan" vauvan syke+sukupuoli keskusteluun.

Juu, näin käsitinkin. Oli vaan ihan pakko kommentoida kun meni juuri päinvastoin.

Juu, näin käsitinkin. Oli vaan ihan pakko kommentoida kun meni juuri päinvastoin.
Sitähän varten tämä keskustelu osio on =)

Itse olen sitä mieltä että jokaisella lapsella on syke mitä on riippumatta sukupuolesta, itse en veikkaisi sukupuolta sen peruusteella.

Ultrassa jos kysyn, uskon siihen fifty-fifty, vasta kun saan lapsen syliini tiedän kumpaa sukupuolta lapsi on :heart:

kiitos näistä.
oli kiva vaan kuulla kokemuksia kun moni tuntuu tarttuvan sykkeeseen ja tietävän/ennustavansa kumpi tulossa.
itse en usko moiseen ja kuten sanoin- jo vauvan vireystila vaikuttaa paljon sykkeeseen, puhumattakaan muusta. :D
meille kun on ihan sama kumpi tulee. kunhan kaikki menisi hyvin. :D :heart:

:LOL: humpuukia koko juttu, ei sillä ole mitään tekemistä sukupuolen kanssa.
jos muksu on kovasti liikekannalla ultran aikoihin tai just ennen sitä, on tietysti syke korkeampi kuin jos nukkuu.. kuinka usein meillä aikuisillakaan (tai lapsilla) on syke samanlainen levossa tai liikunnassa muutenkaan? ;)

No, esikoisella sykkeet 125-140 = poika, kuopuksella oli joskus jopa 150 = poika

Alkuperäinen kirjoittaja SmileX:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Humpuukiahan tuo, mutta kiva niitä on miettiä :D :LOL:
on toki, ja sitä tuli itsekin tehtyä toisessa odotuksessa :LOL:
nyt ei osaa enää muuta odottaakaan kuin poikaa :LOL:

Mulla 4. raskaus menossa, 3 edellistä poikia kaikki ;) Että empä itsekään kovin helpolla usko tuohon ultran tyttöennusteeseen :LOL: :whistle: Saatika sitten sykkeisiin :D

Yhteistyössä