Meillä tämä ei ainakaan pitänyt paikkaansa. Kuopuksella oli sykkeet viimeisillä äitiysneuvolakäynneillä 150-170 ja poika oli syntyessään 4385 g ja 54 cm.Alkuperäinen kirjoittaja KatariinaVaan:Nämä uskomukset on aika jänniä juttua =)
Meille neuvolassa taas sanottiin että pojan syke on loppuvaiheessa hitaampia,koska pojat ovat keskimäärin isompia syntyessään ja siksi syke hidastuu
Ei toki,enhän sanonut tämän olevan faktaa.Vaan kerroin itse kuulemani "legendan" vauvan syke+sukupuoli keskusteluun.Alkuperäinen kirjoittaja 77mm:Meillä tämä ei ainakaan pitänyt paikkaansa. Kuopuksella oli sykkeet viimeisillä äitiysneuvolakäynneillä 150-170 ja poika oli syntyessään 4385 g ja 54 cm.Alkuperäinen kirjoittaja KatariinaVaan:Nämä uskomukset on aika jänniä juttua =)
Meille neuvolassa taas sanottiin että pojan syke on loppuvaiheessa hitaampia,koska pojat ovat keskimäärin isompia syntyessään ja siksi syke hidastuu
Alkuperäinen kirjoittaja KatariinaVaan:Ei toki,enhän sanonut tämän olevan faktaa.Vaan kerroin itse kuulemani "legendan" vauvan syke+sukupuoli keskusteluun.Alkuperäinen kirjoittaja 77mm:Meillä tämä ei ainakaan pitänyt paikkaansa. Kuopuksella oli sykkeet viimeisillä äitiysneuvolakäynneillä 150-170 ja poika oli syntyessään 4385 g ja 54 cm.Alkuperäinen kirjoittaja KatariinaVaan:Nämä uskomukset on aika jänniä juttua =)
Itse en usko nuihin laisinkaan.
Sitähän varten tämä keskustelu osio on =)Alkuperäinen kirjoittaja 77mm:Alkuperäinen kirjoittaja KatariinaVaan:Ei toki,enhän sanonut tämän olevan faktaa.Vaan kerroin itse kuulemani "legendan" vauvan syke+sukupuoli keskusteluun.Alkuperäinen kirjoittaja 77mm:Meillä tämä ei ainakaan pitänyt paikkaansa. Kuopuksella oli sykkeet viimeisillä äitiysneuvolakäynneillä 150-170 ja poika oli syntyessään 4385 g ja 54 cm.Alkuperäinen kirjoittaja KatariinaVaan:Nämä uskomukset on aika jänniä juttua =)
Itse en usko nuihin laisinkaan.
Juu, näin käsitinkin. Oli vaan ihan pakko kommentoida kun meni juuri päinvastoin.
on toki, ja sitä tuli itsekin tehtyä toisessa odotuksessaAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Humpuukiahan tuo, mutta kiva niitä on miettiä
Alkuperäinen kirjoittaja SmileX:on toki, ja sitä tuli itsekin tehtyä toisessa odotuksessaAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Humpuukiahan tuo, mutta kiva niitä on miettiä
nyt ei osaa enää muuta odottaakaan kuin poikaa
sama. kolmas poika jotenkin mielessä, oli sykkeet mitä vaanAlkuperäinen kirjoittaja SmileX:on toki, ja sitä tuli itsekin tehtyä toisessa odotuksessaAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Humpuukiahan tuo, mutta kiva niitä on miettiä
nyt ei osaa enää muuta odottaakaan kuin poikaa