N
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 31.10.2005 klo 21:23 mää kirjoitti:joo tuo on hyvä huomioida rattaita ostaessa. käytetyllä ei ole takuuta. hyväkin ratas voi hajota eikä kukaan korvaa. uudella on aina takuu.
Alkuperäinen kirjoittaja 01.11.2005 klo 10:53 mää kirjoitti:joo niin totta. kannattaa varmistaa onko takuuta jäljellä vai ei! jos haluaa käyteyt ostaa.
Alkuperäinen kirjoittaja 02.11.2005 klo 11:07 nirzu kirjoitti:mulla on ollut emmaljungat ne oli huonot, isompi aina makas vaavin päällä
gracot peräkkäinistuttavat..liian korkeet mulle ja mä en jaksanut niitä kääntää
Alkuperäinen kirjoittaja 02.11.2005 klo 14:37 minä kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 02.11.2005 klo 11:07 nirzu kirjoitti:mulla on ollut emmaljungat ne oli huonot, isompi aina makas vaavin päällä
gracot peräkkäinistuttavat..liian korkeet mulle ja mä en jaksanut niitä kääntää
emmaljungista mullakin huono kokemus kun oli alkuun lainassa.
meillä on nuo gragot. olen 162cm pitkä ja on ainakin mulle sopivat työntää. ja minusta ne kääntyy tosi sulavasti kun niissä on kääntyvät etupyörät, eli niillä pystyy kääntymään liki paikallaan. =)
Alkuperäinen kirjoittaja 04.11.2005 klo 02:38 Leena kirjoitti:Kuinka hankalaa on ohjailla tuplia kun on sellaiset peräkkäin istuttavat? JOutuuko kaupoissa venkslaamaan paljonkin ja joutuuko ennakoimaan paljon? Oisko täällä yhtään sellaista keskustelijaa jolla olis kokemusta sekä peräkkäin että vierekkäin istuttavista. Jos sais sellaista vertailevaa kirjoitusa näistä kahdesta ominaisuudesta ja niiden kuljettamisesta.
Alkuperäinen kirjoittaja 04.11.2005 klo 02:38 Leena kirjoitti:Kuinka hankalaa on ohjailla tuplia kun on sellaiset peräkkäin istuttavat? JOutuuko kaupoissa venkslaamaan paljonkin ja joutuuko ennakoimaan paljon? Oisko täällä yhtään sellaista keskustelijaa jolla olis kokemusta sekä peräkkäin että vierekkäin istuttavista. Jos sais sellaista vertailevaa kirjoitusa näistä kahdesta ominaisuudesta ja niiden kuljettamisesta.