Gallup: Suomi on rasistinen maa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitä mieltä itse olet?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";25018145]Muslimit ei tykkää kaljasta ja sikamakkarasta? Muslimilapset ei tykkää katsella vanhempiaan humalassa?[/QUOTE]

Muslimien kannattais pysytellä muslimimaissa, niin saisivat rauhassa hirttää homoja ja naida napsutella pieniä tyttöjä.

[QUOTE="vieras";25018180]Muslimien kannattais pysytellä muslimimaissa, niin saisivat rauhassa hirttää homoja ja naida napsutella pieniä tyttöjä.[/QUOTE]

Ja kaivaa naisia maahan ja sen jälkeen kivittää kuoliaaksi: se se on tosimuslimin elämää.

[QUOTE="vieras";25018264]Ja kaivaa naisia maahan ja sen jälkeen kivittää kuoliaaksi: se se on tosimuslimin elämää.[/QUOTE]

Tähän voisi joku sanoa, että tuohan on totta - siinä missä tosisuomalaisen elämä on vaimon hakkaamista, naapurin puukottamista ja makkaraa viinalla ja viinaa makkaralla. Mitä sitä turhia yleistämään, ihan asialinjalla mennään.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;25018278:
Tähän voisi joku sanoa, että tuohan on totta - siinä missä tosisuomalaisen elämä on vaimon hakkaamista, naapurin puukottamista ja makkaraa viinalla ja viinaa makkaralla. Mitä sitä turhia yleistämään, ihan asialinjalla mennään.

peesi. ehdit ensin.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;25018278:

"Unohdit" sen seikan, että Suomessa vaimon hakkaaminen on rikos josta saa rangaistuksen ja muslimaissa naisen kivittäminen kuoliaaksi on naiselle rangaistus rikoksesta. Mut samahan tuo mulle on, ajattelin vain naisten oikeuksia, islam on miesten uskonto ja siksi sharia-laki pitäisi saada viipymättä voimaan Suomessakin.

[QUOTE="vieras";25018082]Minkälaista vastausta odotat?[/QUOTE]

Odotan vastausta, joka tukee väitettä siitä, että muslimit eivät sopeudu länsimaihin. Minä asun Yhdysvalloissa, ja minusta muslimit ja muut maahanmuuttajat sopeutuvat sinne oikein hyvin pääsääntöisesti.

[QUOTE="vieras";25018304]"Unohdit" sen seikan, että Suomessa vaimon hakkaaminen on rikos josta saa rangaistuksen ja muslimaissa naisen kivittäminen kuoliaaksi on naiselle rangaistus rikoksesta. Mut samahan tuo mulle on, ajattelin vain naisten oikeuksia, islam on miesten uskonto ja siksi sharia-laki pitäisi saada viipymättä voimaan Suomessakin.[/QUOTE]

Mutta kuvailemani kaltainen käytös siis on sinunkin mielestäsi tosisuomalaista käytöstä? Tosisuomalaiset siis ovat paitsi väkivaltaisia alkoholisteja, myös taipuvaisia rikkomaan lakia tavan takaa?

[QUOTE="vieras";25018347]Odotan vastausta, joka tukee väitettä siitä, että muslimit eivät sopeudu länsimaihin. Minä asun Yhdysvalloissa, ja minusta muslimit ja muut maahanmuuttajat sopeutuvat sinne oikein hyvin pääsääntöisesti.[/QUOTE]

Jenkkilään mamut tulevat tekemään töitä ja esim Suomeen mamut tulevat loisimaan veronmaksajien rahoilla, hiukka kärjistystä, mut iso linja on tämä, ja USA:ssa muslimit kenties sopeutuvat paremmin, mut muuta todistetta meillä tosin asiasta ei ole kuin sun väitteesi.

[QUOTE="vieras";25018180]Muslimien kannattais pysytellä muslimimaissa, niin saisivat rauhassa hirttää homoja ja naida napsutella pieniä tyttöjä.[/QUOTE]

Minun kokemukseni mukaan suomalaiset rasistit, joita tosin en tunne kovin montaa, ovat aika usein itse varsin homo- ja naisvastaisia. Pata kattilaa soimaa? Vai olenko väärässä?

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;25018364:
Mutta kuvailemani kaltainen käytös siis on sinunkin mielestäsi tosisuomalaista käytöstä? Tosisuomalaiset siis ovat paitsi väkivaltaisia alkoholisteja, myös taipuvaisia rikkomaan lakia tavan takaa?

Nyt sinä syötät sanoja minun suuhun. En tiedä mitä sinä pidät tosisuomalaisuutena, mutta minä en tunne yhtään suomalaista joka olisi väkivaltainen alkoholisti, tunnetko sinä?

[QUOTE="vieras";25018366]Jenkkilään mamut tulevat tekemään töitä ja esim Suomeen mamut tulevat loisimaan veronmaksajien rahoilla, hiukka kärjistystä, mut iso linja on tämä, ja USA:ssa muslimit kenties sopeutuvat paremmin, mut muuta todistetta meillä tosin asiasta ei ole kuin sun väitteesi.[/QUOTE]

Minä en väittänyt mitään. Kerroin vain oman kokemukseni maahanmuuttajista Yhdysvalloissa vastineeksi väitteelle, että muslimit eivät sopeudu länsimaihin. Haluaisin, että väitteen esittäjä tukee väitettään, koska minulle sen oikeudellisuus ei tunnu lainkaan itsestäänselvältä, sillä omat kokemukseni ovat sen vastaisia.

Yhdysvalloissa on muuten myös käsittääkseni mm. pakolaisia, ja Suomessa on paljon työperäistä maahanmuuttoa. Voisitko siis esittää jotain väitteidesi tueksi? Jos et, niin miksi väität sellaista, mikä antaa sinusta kuvan tietämättömänä rasistina?

[QUOTE="vieras";25018380]Nyt sinä syötät sanoja minun suuhun. En tiedä mitä sinä pidät tosisuomalaisuutena, mutta minä en tunne yhtään suomalaista joka olisi väkivaltainen alkoholisti, tunnetko sinä?[/QUOTE]

Sinä sanoit naisen kivittäjää tosimuslimiksi. Koetin jonkun yhtä muhevan stereotypian antaa verrokkina tosisuomalaisesta. Harmi ettet tajunnut.

[QUOTE="vieras";25018371]Minun kokemukseni mukaan suomalaiset rasistit, joita tosin en tunne kovin montaa, ovat aika usein itse varsin homo- ja naisvastaisia. Pata kattilaa soimaa? Vai olenko väärässä?[/QUOTE]

Olet väärässä.

[QUOTE="vieras";25018366]Jenkkilään mamut tulevat tekemään töitä ja esim Suomeen mamut tulevat loisimaan veronmaksajien rahoilla, hiukka kärjistystä, mut iso linja on tämä, ja USA:ssa muslimit kenties sopeutuvat paremmin, mut muuta todistetta meillä tosin asiasta ei ole kuin sun väitteesi.[/QUOTE]

Voisitko muuten myös ystävällisesti olla käyttämättä sanoja "jenkki" ja "Jenkkilä". En voi sietää niitä.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;25018396:
Sinä sanoit naisen kivittäjää tosimuslimiksi. Koetin jonkun yhtä muhevan stereotypian antaa verrokkina tosisuomalaisesta. Harmi ettet tajunnut.

Sinulla on huono verrokki. Tosimuslimi toimii lain sharia-lain mukaisesti kivittäessään naisia kuoliaaksi, mutta sinun versiosi tosisuomalaisesta ei toimi Suomen lakien eikä hyvien tapojen mukaisesti.

[QUOTE="vieras";25018434]Sinulla on huono verrokki. Tosimuslimi toimii lain sharia-lain mukaisesti kivittäessään naisia kuoliaaksi, mutta sinun versiosi tosisuomalaisesta ei toimi Suomen lakien eikä hyvien tapojen mukaisesti.[/QUOTE]

Ok, eli muslimit sentään noudattavat lakia.

Huokaus.
Ei sun kanssa jaksa, mutta hyvää isänpäivää kuitenkin. :wave:

[QUOTE="vieras";25018434]Sinulla on huono verrokki. Tosimuslimi toimii lain sharia-lain mukaisesti kivittäessään naisia kuoliaaksi, mutta sinun versiosi tosisuomalaisesta ei toimi Suomen lakien eikä hyvien tapojen mukaisesti.[/QUOTE]

|O

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;25018443:
Ok, eli muslimit sentään noudattavat lakia.

Huokaus.
Ei sun kanssa jaksa, mutta hyvää isänpäivää kuitenkin. :wave:

Suvaitsevaiston johtopäätös: muslimit noudattavat lakia kivittäessään naisia kuoliaaksi, suomalaiset taasen vastaavassa tilanteessa rikkovat lakia, eli muslimit ovat rehellisempiä kuin suomalaiset.:attn:

Kiitos:) Mukavaa päivää sinullekin:wave:

Suomessa asuu paljon rasistisia huonostikäyttäytyviä mamuja... ja niin metsä vastaa kun huudetaan. Maassa pitäisi olla maan tavalla,eihän mekään voida muslimimaahan voida mennä sikaa syömään,minihameissa heilumaan ja vaatimaan kaikenlaista erikoiskohtelua.

Yhteistyössä