Gallup, pesetkö uudet lakanat?

• Viestiketjun aloittaja Kysymys
  • Ensimmäinen viesti
"nokkonen"
[QUOTE="Ainokki";29226520]Nykyään pesen. Vuosia sitten ostin uudet lakanat ja vetäsin suoraan paketista sänkyyn. Mies heräs yöllä järkyttävään selän kutinaan ja oli saanut jotain ihottumaa lakanoista.[/QUOTE]

Minäkin oon saanut joskus nuorena nokkosihottuman kun juuri olin muuttanut pois kotoa ja en yksiä uusia lakanoita pessyt. Kyllä sen jälkeen oon muistanut pestä, pyyhkeet myöskin.

Tottakai pesen!! Just viime viikolla ostin uuden pussilakanasetin ja voi taivas minkalainen myrkkytuoksu sieltä leimahti kun avasin paketin, hyh en tajua miten joku voi olla pesemättä niitä. Uudet vaatteetkin pesen aina.

Todellakin
Pesen, totta kai. Kyllä ne myrkyt täytyy pois pestä, en halua iholleni mitään homeenestoaineita sun muita myrkkykemikaaleja. Samoin pesen kaikki ihoa vasten tulevat vaatteet ja kaikki lasten vaatteet (paitsi ulkoiluasut).
Ja joka täällä sanoi, että lakanat on puhtaita ja että niissä on "vain" ne kemikaalit, niin kuules! Käytössä harvoin saat lakanat niin saastaisiksi, kuin mitä ne pakasta vedettynä ovat! Ne kemikaalit on sitä likaa ja täytyy pestä huolella pois. Näin.

Yhteistyössä