Alkuperäinen kirjoittaja <3 :Tämmönen hyvän mieli ketju :heart: :heart:
Jep :/
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja <3 :Tämmönen hyvän mieli ketju :heart: :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:Ja tää idiootti kysyy, et tarkotetaanko tällä kysymyksellä nimimerkkiä vai persoonaa joka nimimerkin takana kirjoittelee? Tämän kysymyksenhän voi ottaa kahdella eri tavalla?
Mäkin oon niin idiootti, etten tajunnut kumpaa nyt haetaan.
Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:Ja tää idiootti kysyy, et tarkotetaanko tällä kysymyksellä nimimerkkiä vai persoonaa joka nimimerkin takana kirjoittelee? Tämän kysymyksenhän voi ottaa kahdella eri tavalla?
Tai sit me ollaan "liian" fiksuja
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:Ja tää idiootti kysyy, et tarkotetaanko tällä kysymyksellä nimimerkkiä vai persoonaa joka nimimerkin takana kirjoittelee? Tämän kysymyksenhän voi ottaa kahdella eri tavalla?
![]()
Toisaalta, miksi vaivata päätään mokomalla, kun molempiin pätee sama vastaus: vieras.
Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:Ja tää idiootti kysyy, et tarkotetaanko tällä kysymyksellä nimimerkkiä vai persoonaa joka nimimerkin takana kirjoittelee? Tämän kysymyksenhän voi ottaa kahdella eri tavalla?
![]()
Toisaalta, miksi vaivata päätään mokomalla, kun molempiin pätee sama vastaus: vieras.
Voihan se olla niinkin, mut mitä oon lukenut viime aikoina ni nää teityt viisaat vieraat on jopa nikillisiä kivempiä ja asiallisempia
:saint:![]()