mitä herkkuja sinulla teki mieli raskausaikana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hamppu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ei eroa ainakaan vielä normaaliin mut..
yks ilta olin lenkillä ja joku poika käveli pizzalaatikko kädessä mua vastaan. Se pizza tuoksui nokkaan melkein jumalaiselta ja jouduin PAKOTTAMAAN itseni jatkamaan matkaa normaalisti kotiin.. vaihtoehtoina olis ollu keikata se pizza siltä pojalta tai sitten hakea oma pizza lähipizzeriasta :| sain kuitenkin itseni siis kuriin ja onneks pizza oli unohtunut mielestä aamuun mennessä :)

luulen että jos hakisin sen pizzan niin varmasti olisin loppuraskauden koukussa :( hassua sinällään kun en oikeasti tykkää pizzasta.. paitsi itse tehdystä.

Minä olisin juonu appelsiinimehua aamusta iltaan.Mutta ei kuulemma ollu hyvä idis.Ja sit iski se banaanin himo!!!Ja sit kävin aina pyörävajassa haistelee kun se tuoksu niin hyvältä :ashamed:

Ekaa odottaessa mitä happamampi, sen parempi. Ahmin sitruunoita ihan sikana. Töiden jälkeen singahdus kauppaan ja kotiin, äkkiä kuoret pois sitruunoista ja nautiskelemaan. Miestä ällötti. Karpalo- ja puolukkamehu teki kauppaansa.

Appelsiinimehua, tomaatteja ja mandariineja/satsumia. Mitään makeaa herkkua en pystynyt syömään ennenkuin vasta ihan loppuraskaudesta.

Ennenkuin plussasin teki tolkuttomasti mieli suklaajätskiä.

Salmiakki oli ykkönen, vaikka yleensä puputan suklaata B)

Jännä, että monella on ollu himo johonkin happamaan. Mie en alkuraskauden aikana voinu syödä edes jogurttia, kun se oli olevinaan niin hapanta, että naama meni nutturalle ja puistatti :$

Ekassa vihreitä omenia, hedelmäaakkosia ja kaikkia kirpeitä karkkeja. Niin ja grillillä (ollessani siellä töissä ) tein älyttömiä herkkulautasia itselleni ja söin hyvällä ruokahalulla ihmisten ihmetellessä, että kui toi jaksaa... :D

Tokassa mieli teki hapanakorppuja, vihreitä omenoita, satsumia....

Suklaata mun tekee aina mieli joten sitä en edes laske noihin raskaushimoihin :D

salmiakki ja erityisesti kaikissa(4) raskaudessa paistetut/suolaset ruuat, saatoin illalla alkaa tekeen itelle paistinpottuja ja jotain lihaa tms..höystöksi, +lisukkeita...ja meni aika satseja alas..:p

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ekaa odottaessa mitä happamampi, sen parempi. Ahmin sitruunoita ihan sikana. Töiden jälkeen singahdus kauppaan ja kotiin, äkkiä kuoret pois sitruunoista ja nautiskelemaan. Miestä ällötti. Karpalo- ja puolukkamehu teki kauppaansa.

Muistinpa lisää, ufo-karkit oli ihan lyömättömiä! Ne sellaiset, jotka ovat päältä kirpeitä ja sisällä salmiakkijauhetta. Söin niitä niin paljon, että kieli ja kitalaki meni rikki... Kieli meni lopulta tunnottomaksi ja sitten siitä lähtikin pinnalta sellainen huopamainen matto. yöksyöksyöks!

Yhteistyössä