Z
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:bad virgin
Rukoilijasirkka
Rollonen
savanna
nina tt
Alkuperäinen kirjoittaja IhaNainen:ja tähän vastaa taas ylläripylläri vaan harmaat. :kieh:
Mutta mä oonkin rohkee ja vastaan että musta BV vaikuttaa vähän pöljältä, mutta varmaksi ei voi sanoa pelkän palstapersoonan perusteella. Ai niin ja Maira vaikuttaa musta välillä vähän sellaiselta ihmiseltä joka kuvittelee aina olevansa oikeessa eikä suostu muuttamaan kantaansa vaikka kuinka hyvin perustelis. Mutta edelleen ei voi sanoa pelkän palstapersoonan perusteella.
Alkuperäinen kirjoittaja emppu:Alkuperäinen kirjoittaja IhaNainen:ja tähän vastaa taas ylläripylläri vaan harmaat. :kieh:
Mutta mä oonkin rohkee ja vastaan että musta BV vaikuttaa vähän pöljältä, mutta varmaksi ei voi sanoa pelkän palstapersoonan perusteella. Ai niin ja Maira vaikuttaa musta välillä vähän sellaiselta ihmiseltä joka kuvittelee aina olevansa oikeessa eikä suostu muuttamaan kantaansa vaikka kuinka hyvin perustelis. Mutta edelleen ei voi sanoa pelkän palstapersoonan perusteella.
minä kyllä voisin tänne liittyä ja laittaa saman myös mustana mutta en nyt vaivaantunut, enkä edes ajatellut tuollasta että joo harmaana helppo kirjotella.Täytyy joku kerta ajan kanssa kirjautua mustaksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Semmonen yksi, jolla on paljon kateutta ja päähänpinttymää ja joka ei oikein osaa mitään. Harmaana seikkailee eniten, esiintyy monena eri henkilönä tai kenties hänellä onkin eri henkilöitä, eli jakaantunut persoonallisuus. Varmasti tunnistaa kyllä kuvauksesta itsensä.
Alkuperäinen kirjoittaja milla:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Semmonen yksi, jolla on paljon kateutta ja päähänpinttymää ja joka ei oikein osaa mitään. Harmaana seikkailee eniten, esiintyy monena eri henkilönä tai kenties hänellä onkin eri henkilöitä, eli jakaantunut persoonallisuus. Varmasti tunnistaa kyllä kuvauksesta itsensä.
Sä itse?
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja milla:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Semmonen yksi, jolla on paljon kateutta ja päähänpinttymää ja joka ei oikein osaa mitään. Harmaana seikkailee eniten, esiintyy monena eri henkilönä tai kenties hänellä onkin eri henkilöitä, eli jakaantunut persoonallisuus. Varmasti tunnistaa kyllä kuvauksesta itsensä.
Sä itse?
Väärä arvaus.Kokeile vaikka ottaa lääkkeet, jos sit tunnistasit ittes paremmin.
Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:Ja tää idiootti kysyy, et tarkotetaanko tällä kysymyksellä nimimerkkiä vai persoonaa joka nimimerkin takana kirjoittelee? Tämän kysymyksenhän voi ottaa kahdella eri tavalla?