Nyt amk:ssa, yksi nykyistä amk-tasoa vastaava tutkinto on jo alla.Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:päälle 1000e te jolla on 5000-6000e nii ootteko te korkeakouluis opiskellu??
Ammattikorkeassa olen opiskellut ja mies vielä opiskelee. Pakko oli ottaa, kun kolme lasta huollettavana.Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:päälle 1000e te jolla on 5000-6000e nii ootteko te korkeakouluis opiskellu??
ei oo kuule aina halusta kiinni.. opiskele, tee pari muksua ja mieti missä välissä tekee töitä???Alkuperäinen kirjoittaja vieras:0e, en ole koskaan halunnut opintolainaa ottaa, vaan tein töitä opiskelun ajan. Kallista lainaa.
opintolainas on onneks pieni korko.Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Nyt amk:ssa, yksi nykyistä amk-tasoa vastaava tutkinto on jo alla.Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:päälle 1000e te jolla on 5000-6000e nii ootteko te korkeakouluis opiskellu??
Muistan käyneeni opintolainan turvin ainakin Tunisiassa, Turkissa, Fuerteventuralla, Pietarissa, Tukholmassa ja monen monta kertaa baarissa :xmas: . Elokuussa saan taas nostaa lainaa, ja ajattelin joko ostaa uusia huonekaluja tai sijoittaa "elämykseen" eli lähteä matkalle
Mulla 7 vuotta lainannostoa takana, ensin 3 v. kauppiksessa, sitten 4 v. amkissa. Ja summa on huimaava.Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:päälle 1000e te jolla on 5000-6000e nii ootteko te korkeakouluis opiskellu??
Ja senkin vähäisen saa vähennyksinä takaisinAlkuperäinen kirjoittaja nellustiina:opintolainas on onneks pieni korko.
Voi epistä! Mun laina meni elämiseen. Digikameran ja ajokortin hankin opintolainalla, siinä mun luxukset.Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Muistan käyneeni opintolainan turvin ainakin Tunisiassa, Turkissa, Fuerteventuralla, Pietarissa, Tukholmassa ja monen monta kertaa baarissa :xmas: . Elokuussa saan taas nostaa lainaa, ja ajattelin joko ostaa uusia huonekaluja tai sijoittaa "elämykseen" eli lähteä matkalle