Eli ostaisit mieluummin jotain tavaraa, vaikka tietäisit, että lahjan saaja ottaa mieluummin lahjan rahana ja sitä eniten tarvitsee...Outoja periaatteita.Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:En senttiäkään. Ei kuulu periaatteisiini. Lahja lahjana.
PeesiAlkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:En antaisi ystävälleni rahaa lahjaksi, en ikinä.
Asumme pikkupaikkakunnalla. En lähde huomenna ajelemaan lähes 100 kilometria pentikin takia. Lukekaa pliis eka viesti, kyse on nyt todellakin siitä lahjaRAHASTA .Alkuperäinen kirjoittaja nella:Kannattaa käydä kattoon pentikin myymälästä niitä ihania lahjapakkauksia! Niitä oli ainakin jyväskylässä alennettu siihen myymälän ulkopuolelle
???Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:En antaisi ystävälleni rahaa lahjaksi, en ikinä.
Ei nykyään kyllä sillä 20 eurollakaan saa juuri mitään...Alkuperäinen kirjoittaja hjhj:Osta mielummin joku lahja, älä vaan missään nimessä anna mitään 20? se on tosi mitätön summa tänä päivänä.
No mut jos aattelet että et kehtaa antaa esim vaan kahtakymmentä euroa, niin aqlennuksesta saisit kivan lahjapakkauksen tosi halvalla.Eikä ne bensat niin paljon maksa..silti jäisit voitolleAlkuperäinen kirjoittaja ap:Asumme pikkupaikkakunnalla. En lähde huomenna ajelemaan lähes 100 kilometria pentikin takia. Lukekaa pliis eka viesti, kyse on nyt todellakin siitä lahjaRAHASTA .Alkuperäinen kirjoittaja nella:Kannattaa käydä kattoon pentikin myymälästä niitä ihania lahjapakkauksia! Niitä oli ainakin jyväskylässä alennettu siihen myymälän ulkopuolelle
100? on sopiva mun mielestä. En mä ainakaan pienempää summaa kehtais antaa. Jos olisit ollu etukäteen fiksu niin olisit ostanut lahjan aikaisemmin.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Asumme pikkupaikkakunnalla. En lähde huomenna ajelemaan lähes 100 kilometria pentikin takia. Lukekaa pliis eka viesti, kyse on nyt todellakin siitä lahjaRAHASTA .Alkuperäinen kirjoittaja nella:Kannattaa käydä kattoon pentikin myymälästä niitä ihania lahjapakkauksia! Niitä oli ainakin jyväskylässä alennettu siihen myymälän ulkopuolelle
Mitä se siitä riippuu?Alkuperäinen kirjoittaja King Of The Swing:Riippuu ammatista...
Joskus lahjat voi ostaa myös hyvissä ajoin :saint:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Asumme pikkupaikkakunnalla. En lähde huomenna ajelemaan lähes 100 kilometria pentikin takia. Lukekaa pliis eka viesti, kyse on nyt todellakin siitä lahjaRAHASTA .Alkuperäinen kirjoittaja nella:Kannattaa käydä kattoon pentikin myymälästä niitä ihania lahjapakkauksia! Niitä oli ainakin jyväskylässä alennettu siihen myymälän ulkopuolelle
Tiedän, että tämä ihminen kaipaa sitä rahaa ehkä kuitenkin eniten.Alkuperäinen kirjoittaja vgtf:100? on sopiva mun mielestä. En mä ainakaan pienempää summaa kehtais antaa. Jos olisit ollu etukäteen fiksu niin olisit ostanut lahjan aikaisemmin.