GALLUP: Paljonko antaisit RAHAA ammattiin valmistuvalle ystävällesi lahjaksi?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
En senttiäkään. Ei kuulu periaatteisiini. Lahja lahjana.
Eli ostaisit mieluummin jotain tavaraa, vaikka tietäisit, että lahjan saaja ottaa mieluummin lahjan rahana ja sitä eniten tarvitsee...Outoja periaatteita.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja nella:
Kannattaa käydä kattoon pentikin myymälästä niitä ihania lahjapakkauksia! Niitä oli ainakin jyväskylässä alennettu siihen myymälän ulkopuolelle :)
Asumme pikkupaikkakunnalla. En lähde huomenna ajelemaan lähes 100 kilometria pentikin takia. Lukekaa pliis eka viesti, kyse on nyt todellakin siitä lahjaRAHASTA :).

ap
Alkuperäinen kirjoittaja hjhj:
Osta mielummin joku lahja, älä vaan missään nimessä anna mitään 20? se on tosi mitätön summa tänä päivänä.
Ei nykyään kyllä sillä 20 eurollakaan saa juuri mitään...

Häihin olemme aina antaneet 25 e per naama, kun miehen kanssa ollaan menty.
Nyt ajattelin, että en valmistujaislahjaksi kyllä anna ihan samaa kuin häälahjaan...Kinkkinen tilanne...

nella
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kannattaa käydä kattoon pentikin myymälästä niitä ihania lahjapakkauksia! Niitä oli ainakin jyväskylässä alennettu siihen myymälän ulkopuolelle :)
Asumme pikkupaikkakunnalla. En lähde huomenna ajelemaan lähes 100 kilometria pentikin takia. Lukekaa pliis eka viesti, kyse on nyt todellakin siitä lahjaRAHASTA :).
No mut jos aattelet että et kehtaa antaa esim vaan kahtakymmentä euroa, niin aqlennuksesta saisit kivan lahjapakkauksen tosi halvalla.Eikä ne bensat niin paljon maksa..silti jäisit voitolle :)

vgtf
100? on sopiva mun mielestä. En mä ainakaan pienempää summaa kehtais antaa. Jos olisit ollu etukäteen fiksu niin olisit ostanut lahjan aikaisemmin.

Joskus lahjat voi ostaa myös hyvissä ajoin :saint:
Anna lahjakortti paikkakuntanne kampaamoon, jalkahoitoon tms. Kai siellä joku palvelu on? Tilaa netin kautta liput lähikaupungin teatteriin (tulostat lahjakirjekuoreen ne) ja olet itse seurana teatteri-illan.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vgtf:
100? on sopiva mun mielestä. En mä ainakaan pienempää summaa kehtais antaa. Jos olisit ollu etukäteen fiksu niin olisit ostanut lahjan aikaisemmin.
Tiedän, että tämä ihminen kaipaa sitä rahaa ehkä kuitenkin eniten.
Ottaisin itsekin riemusta kiljuen mieluummin rahaa lahjaksi, kuin yhtään tyynyliinaa, pyyhettä tai koriste esinettä kaapin tukkeeksi.

Jos itselläsi on hyvät tulot niin minusta jopa 50e on ok. Mut on tuo 20e kans varmasti mukava lahja. Kai se riippuu hirveesti myös siitä kuinka läheinen ystävä on kyseessä. Ehkä itse antaisin sen 20-40e ja kukkia :flower:
Jos itse saisin ystävältä ison rahalahjan niin voisin olla hiukan vaivaantunut :ashamed:

Yhteistyössä