Gallup: Onkos teillä uuden vuoden lupauksia?

• Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti
Keittiönoita
Mä just tein lupauksen, että vuonna 2012 pidän yhteyttä niihin ihmisiin,joita vuonna 2013 ei ehkä elämässäni enää olekaan. Eli olen entistä enemmän yhteydessäni vanhempiini, täteihini, setiini, kummitätiini jne. Meidän suvun wanhoihin, joita ei ehkä vuoden päästä enää ole. Ajattelin myös käyttää vuoden 2012 siihen, että kerään vielä talteen sellaisia meidän suvun vahoja perinteitä, jotka eivät ehkä vielä ole tiedossani. Olen sen velkaa lapsilleni.

"vieras"
Vain pinnallisia lupauksia olen tekemässä. Lupaan rupsahtaa ensi vuonna enemmän kuin tänä vuonna. Iloita syntymäpäivistä yhtä paljon kuin ennenkin ellen enemmänkin. Lupaan kuunnella vuosi vuodelta huonompaa musiikkia. Lupaan pukeutua mahdollisimman mauttomasti, ikään sopimattomasti, tarpeeksi glitteriseen ja tarvittaessa erittäin mummomasesti kretonkiin tai froteemekkoihin. Lupaan itselleni myös, että voin käyttyä kuin hullu kissanainen.. pyytää sukulaisia kutsumaan itseäni vain ja ainoastaan Maireksi (mairea) tai joksikin muuksi yhtä ylentäväksi.

• Tykkää
Reactions: MolliMelooni
Keittiönoita
[QUOTE="vieras";25334994]Vain pinnallisia lupauksia olen tekemässä. Lupaan rupsahtaa ensi vuonna enemmän kuin tänä vuonna. Iloita syntymäpäivistä yhtä paljon kuin ennenkin ellen enemmänkin. Lupaan kuunnella vuosi vuodelta huonompaa musiikkia. Lupaan pukeutua mahdollisimman mauttomasti, ikään sopimattomasti, tarpeeksi glitteriseen ja tarvittaessa erittäin mummomasesti kretonkiin tai froteemekkoihin. Lupaan itselleni myös, että voin käyttyä kuin hullu kissanainen.. pyytää sukulaisia kutsumaan itseäni vain ja ainoastaan Maireksi (mairea) tai joksikin muuksi yhtä ylentäväksi.[/QUOTE]
Kuullostaa hyvältä :D

"iemel"
täytän ens vuonna 30 ja ihan itteni kannalta haluaisin pystyä lupaamaan että saisin itseni fyysisesti hyvään kuntoon... henkisesti kaikki on ok :D mutta siis kuntoilua olisi luvassa, nyt on ollut niin pitkä löysä jakso että aika olis tehdä jotain :)

"MiMeira"
Synnytyksestä tuli vuos ja vielä ois 4-5kg. Nyt kun yövalvomisetkin loppui niin ajattelin että nää löllöt vois lähtee. En oo koskaan laihduttanut, liikun jo melko hyvin, joten täytyy nyt vähä tota ruokavaliota katsoa.

Ja rahanmeno, sen suhteen olen jo alkanut petraamaan.

En ollut ajatellut tehdä lupauksia mut nyt tän ketjun innoittamana tuli mieleen et voisin luvata (yrittää:D) olla armollisempi itselleni...revin ihan turhaa stressiä tekemättömistä kotihommista, kurahousujen pesusta, satunnaisesta einesten käytöstä pitkän päivän jälkeen jne.

exä
Tupakanpolton lopettaminen 15v polttamisen jälkeen. Olinkin ehkä vähän liian innokas ja lopetin 3pv etuajassa kun en malttanut enää odottaa ;) En olis ikinä uskonut että tää olikin oikeesti näin helppoa ja kivaa eikä tarvii mitään purkkaa sun muuta. En oo ikinä ollut näin onnellinen etten polta vaikka vasta 3pv vapaana röökistä, ja vaan pelkän kirjan lukemisen ansiosta.

bbbbbeee
lopetan tupakanpolton, epäilin myös aamulla kun voin huonosti, että saatan olla raskaana. aijonmyös liikkua koiran kanssaenemmän ja opettaa sen olemaan hyppimättä. onko kenelläkään tuohon hyppimiseen vinkkejä?

Yhteistyössä