No ei varmaan kertoisikaan. Tokihan mies voi olla ihastunut johonkuhun jollakin toisella palstalla , mutta tällä palstalla se ei kyllä käy. Täällä ei keskustella mieheni mielenkiinnonkohteista, vaikka keskustelut ovatkin lähes laidasta laitaan.Alkuperäinen kirjoittaja Harman:No ei se varmaan rouvat teile sitä kertois...
Niin ja keneen?Alkuperäinen kirjoittaja Pöllö pöö:Mistä tiedät?Alkuperäinen kirjoittaja yö tavernassa:Minun on.
viestittelee ja viettää aikaa täällä. En halua paljastaa keneen, mutta voin sanoa, että ei ole kummoinen.Alkuperäinen kirjoittaja vilpusteri:Niin ja keneen?Alkuperäinen kirjoittaja Pöllö pöö:Mistä tiedät?Alkuperäinen kirjoittaja yö tavernassa:Minun on.
Mistä tiedät kummoinenko on?Alkuperäinen kirjoittaja ap:viestittelee ja viettää aikaa täällä. En halua paljastaa keneen, mutta voin sanoa, että ei ole kummoinen.Alkuperäinen kirjoittaja vilpusteri:Niin ja keneen?Alkuperäinen kirjoittaja Pöllö pöö:Mistä tiedät?Alkuperäinen kirjoittaja yö tavernassa:Minun on.
No melkein kaikkihan täällä kuvansa näyttää.Alkuperäinen kirjoittaja Pöllö pöö:Mistä tiedät kummoinenko on?Alkuperäinen kirjoittaja ap:viestittelee ja viettää aikaa täällä. En halua paljastaa keneen, mutta voin sanoa, että ei ole kummoinen.Alkuperäinen kirjoittaja vilpusteri:Niin ja keneen?Alkuperäinen kirjoittaja Pöllö pöö:Mistä tiedät?Alkuperäinen kirjoittaja yö tavernassa:Minun on.
Eli on ihastunut johonkuhun niistä paristakymmenestä kuvansa levittäjästä?Alkuperäinen kirjoittaja ap:No melkein kaikkihan täällä kuvansa näyttää.Alkuperäinen kirjoittaja Pöllö pöö:Mistä tiedät kummoinenko on?Alkuperäinen kirjoittaja ap:viestittelee ja viettää aikaa täällä. En halua paljastaa keneen, mutta voin sanoa, että ei ole kummoinen.Alkuperäinen kirjoittaja vilpusteri:Niin ja keneen?Alkuperäinen kirjoittaja Pöllö pöö:Mistä tiedät?Alkuperäinen kirjoittaja yö tavernassa:Minun on.
PeesiAlkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Tuskin, en usko että mun mies käy täällä.