Gallup: Oletko soittanut terveysneuvontaan ?

  • Viestiketjun aloittaja kyselen vain...
  • Ensimmäinen viesti
...
Olen soittanut mutta enpä mä sieltä mitään konkreettisia ohjeita tai vastausta ole saanut mihinkään. Aina vastaus kaikkeen: mene lääkärille näyttämään. :headwall:

Jotkut flunssanhoito-ohjeet osaan kyllä ihan itsekin, ilman niiden apua.
 
vieras
Olen soittanut muutamia kertoja.
Muuten ihan asiallisia neuvoja, mutta viimeks epäili pojalla palleatyrää oireilla, jotka ei ole sinne päinkään :eek: oli lääkäri hieman ihmeissään tuosta arvelusta...
 
vieras
Mitä apuja te olette sieltä saaneet?

Nehän antaa suoraan vaan sellasia maalaisjärkiohjeita - ja saman tiedon saa helposti netistäkin. Sitten kun olisi joku oikeesti olennainen kysymys, että pitääkö mennä lääkäriin niin aina sanovat samaa, että kannattaa käydä näytillä. Eli yhtä tyhjän kanssa...
 
joo
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
en. Meillä on 24/7 sairaanhoitajapäivystys puhelimitse. Sieltä saa aina avun:)
Sepä hyvä.
Saako kysyä missä päin Suomea asut ?
Itse asun Uudellamaalla.
Kainuussa asun. Moni asia huonostikin, mutta tuo on todella hyvä. Hoitajat on kokeneita ja avun saa varmasti.
 
Nitta
Alkuperäinen kirjoittaja Tinii:
Hyyyyvin monta kertaa ja lähes poikkeuksetta olen ollut todella tyytyväinen saamaani apuun!
Peesi. Kerran lähettivät urakalla nopsaan HYKSiin, mikä osoittautui paikanpäälllä vääräksi hälytykseksi, mutta sitähän eivät voineet oireiden mukaan puhelimitse päätellä, joten kaikkien kannalta oli parempi mennä tartuntatauti-EA:han viiveettä.
 

Yhteistyössä