gallup: nyt kaikki uskaltaa vastata!! vaikka sitten nimettömänä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tää oli jotenkin hauska kysymys! :D Siis en ole ikinä edes ajatellut asiaa, niin oli ihan "herättävää" ruveta miettimään. Joo, on hän kaunis, mutta en ole koskaan edes ajatellut, että haluaisin olla kuin hän. Ollaan ihan eri näköisiä, toinen tumma ja toinen vaalea. En ole kateellinen. Emme näe kuin noin kerran vuodessa, koska emme asu samassa maassa. Aika etäinen on, en ol epäässyt kunnolla tutustumaan. Vaikuttaa kyllä ihan mukavalta.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
onko sinun mielestäsi miehesi sisko kauniimpi kuin sinä ja oletko siitä kateellinen?

Ei todellakaan ole. Lihavoitunut, keltaiset hampaat, yläpurenta, harmaa tukka, laihat kasvot, rumat piirteet.

yritätkö välillä olla kuin se sisko tai tehdä jotain samalla tavalla?

Ei tulisi mieleenikään.

oletko kenties joskus haluton edes näkemään siskoa koska hän on kauniimpi ja koet sen takia olosi epävarmaski?

Valitettavasti edes hän ei koe itseään epävarmaski :laugh: , mutta ihan muut syyt ovat kyseessä, kun en vieraile heillä.

Miehen sisko on kaunis ja myönnän pitäväni paremman näkösenä ku itteeni. En o kateellinen... Ei toisen kauneus ole multa pois ja oon ihan sinut oman ulkonäköni kanssa.

En yritä jäljitellä. Meillä on kyllä osittain sama maku, mut matkimiseen en koe tarvetta.

En koe miehen siskon seurassa oloani epävarmaks vaan hyvinkin mukavaks ja nään hänet erittäin mielelläni. Harmittelen usein, kun nähdään liian harvoin välimatkan takia.

Mies jos olis halunnu siskonsa näkösen ja tyylisen naisen, niin ei varmaan muhun olis rakastunu. En oikein tajuu tollasta... Exän jäljittely olis helpompi tajuta, mut menee sekin yli mun hilseen.

Miehelläni ei ole siskoa. Veljellään on vaimo. joka on hyvin erinäköinen kuin minä. En haluaisi olla kuten hän, enkä kahdehdi häntä. Upeat elinvoimaiset ja paksut hiukset hänellä on, niitä voisin vaikka kadehtiakin, jos jotain olisi kahdehdittava.

En tapaa häntä usein, mutta se ei johdu kateudesta. Olemme hyvin erilaiset ihmiset, eikä meitä taida yhdistää muu kuin veljesten välinen sukulaisuus ja anoppi. B)

Yhteistyössä