Gallup naimisissa oleville

• Viestiketjun aloittaja utelias
  • Ensimmäinen viesti
minäkö
Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:
Mä valitsin kuukauden, mies päivän.. tasajako =) Meillä muuten ens viikolla hääpäivä :heart:
Meillä valittiin kans samalla tavalla ja miehen valitsema päiväkin sattui olemaan lauantai joten meni erittäin hyvin meidän valinnat.

Haluttiin kesähäät. Ja mielellään alku kesästä. Juhannus on huono, Heinäkuussa oli miehellä lomaa ja oltiin lähdössä reisuun ja sitten ois mennyt jo loppu kesään joten. Juhannusta edeltävä viikonloppu ja sieltä lauantai. Jotenkin vain aina olen ajatellut että menen naimisiin lauantaina

Viisumi maarasi meilla haapaivan sen suhteen etta meilla oli 90 paivaa aikaa menna naimisiin viisumin voimaantulosta - ja pari paivaa jai armonaikaa ettei viisumi mennyt umpeen. Mun synttarit on haapaivan seuraavana paivana. 90 paivan sisaan piti saada mahdutetuksi haitten suunnittelu ja kokoonpano plus kaikki muu paperihomma.

Alkuperäinen kirjoittaja Gloria Mundi:
Viisumi maarasi meilla haapaivan sen suhteen etta meilla oli 90 paivaa aikaa menna naimisiin viisumin voimaantulosta - ja pari paivaa jai armonaikaa ettei viisumi mennyt umpeen. Mun synttarit on haapaivan seuraavana paivana. 90 paivan sisaan piti saada mahdutetuksi haitten suunnittelu ja kokoonpano plus kaikki muu paperihomma.

Me ei varmaankaan edes oltu paatetty haapaivaamme 90 paivaa ennen haita...

Keksittiin paikka ja mentiin katsomaan koska olis tilaa, syyskuu oli toiveissa kun ei kesähelteillä
haluttu hikoilla( niinku täällä nyt niitä juur enää oliskaan) ja sieltä löytyi 15 pv, koko hotelli meille yksin. :) Oikeesti siel muita sillon ollu kun meiän poppoo.

Yhteistyössä