Gallup naimisissa oleville

• Viestiketjun aloittaja utelias
  • Ensimmäinen viesti
utelias
Miten valitsitte hääpäivänne? Oliko päivämäärä valmiiksi merkittävä liittyen esim ensitapaamiseenne? Vai oliko se "sopivasti rimmaava" päivä esim 070707 vai muuten vaan valittu päivä?

utelias
Mä oon ite ajatellut että jos meen naimisiin, päivämäärä pitäis olla jotenkin mieleenpainuva tai muistettava. Itse kun tykkään juhlistaa kaikkia merkkipäiviä edes pienimuotoisesti niin olis kiva että mieskin muistaisi helpommin.
Mutta ihan vaan uteliaisuuttani kyselen.

Meritähti harmaana
Ainoa päivä, jolloin vapaana olivat sekä haluamamme kirkko, että haluamamme juhlapaikka.
Ei ollut päivällä niin väliä, kunhan oli kesä- tai heinäkuussa, jokin muu kuin juhannus.

On meidän seurustelun alkamispäivä (vai miten se pitäisi sanoa). Valittiin oikeastaan, koska olin jossain vaiheessa asettanut sen ns. takarajaksi. Huumorimielellä siis. Sitten kun reilu vuosi aiemmin päätettiin hääpäivää niin mies totesi, että eikös se ole hyvä päivä. Päivä siis 25.9.2004. Oltiin tuolloin oltu yhdessä 9 vuotta ja esikoinen oli reilu 1v.

No se vaan piti saada maaliskuuksi, kun olemme alkaneet seurustella tammikuussa, kihloihin helmikuussa, esikoinen syntyi huhtikuussa, vaikka vuodet on mitä sattuu, niin se hääpäivä oli saatava tohon maaliskuuhun :kieh:

Yhteistyössä