Gallup:Naapureista?=)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mims
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
eipä ole vielä minun korviini kantautunut, taitaa vaan tuota naapurin mummoa sapettaa kun ei saa meidän elämän yksityis kohtia urkittua... on kyllä yrittänyt lapsilta pihalla kysyä...

Naapuri väitti kauan sitten että meidän koira käy heidän puolella kakkimassa (eikä se tosiaan oikeasti käynyt koskaan siellä ) Eräänä aamuna oli meidän pihalta otettu pieni istutuslapio ja käyty hakemassa siihen iso kökkö kakkaa... Oikeasti se oli fasaanin kakkaa mutta naapuri oli aamuhämärissä nähnyt vaivaa ja poiminut omalta puoleltaan kaikki vetelät siihen lapioon muka todisteeksi. Ei tainnut tietää edes miltä koirankakka näyttää...

OT, mut onneksi ei tarvitse edes miettiä vastausta ap:n kysymykseen. Asutaan vanhalla (-70-luvun) pientaloalueella ja suurin osa naapureista on eläkeläisiä....Eikä tällainen kahden pienen lapsen ja ikuisen remontin (jatkunut pari vuotta) perhe ole onnistunut "ärsyttämään" vielä ketään. Naapurissa asuu vanha leskimies uuden naisensa kanssa ja se mies tallustelee kesäisin t-paidassa missä lukee "Mahottoman mukava kaveri"....ehkä tuo kertoo jotakin :)

sellanen ainakin että mieheni pakotti minut ottamaan lopputilin töistä ku ei kestänyt sitä että minäkin saan palkkaa :D... ja mieheni on ajanut ympäripäissään kylällä ojaan autolla :D
mutta siltikin asutaan täällä edelleen... tämä on alle 2000 asukkaan kylä joten täällä kuulee kaikennäköstä...

Se kun muutettiin uudella paikkakunnalle ja kukaan ei meitä tuntenut,tosin emme mekään ketään(olimme noin vajaan kuukauden siis asuneet täällä).
No kerran sitten olin lasten kanssa pihassa leikkimässä kun eräs nainen (oli muutama ruuvi löysällä)
tuli siihin ja sanoi jollekin toiselle että me ollaan oltu sen kanssa kuulemma samaan aikaan pöpilässä ja tuo tuntee minut,minä vain en kuulemma halunnut tervehtiä:D
Asuimme myös kuulemma ennen heidän talossa mutta saimme häädön.....

No äkkiä porukka kyllä huomasi montako ruuvia enemmän tuo tapaus taas oli päästään löystynyt

Alkuperäinen kirjoittaja mitä nyt hulluksi leimattu:
Se kun muutettiin uudella paikkakunnalle ja kukaan ei meitä tuntenut,tosin emme mekään ketään(olimme noin vajaan kuukauden siis asuneet täällä).
No kerran sitten olin lasten kanssa pihassa leikkimässä kun eräs nainen (oli muutama ruuvi löysällä)
tuli siihin ja sanoi jollekin toiselle että me ollaan oltu sen kanssa kuulemma samaan aikaan pöpilässä ja tuo tuntee minut,minä vain en kuulemma halunnut tervehtiä:D
Asuimme myös kuulemma ennen heidän talossa mutta saimme häädön.....

No äkkiä porukka kyllä huomasi montako ruuvia enemmän tuo tapaus taas oli päästään löystynyt

Niin siis asuimme semmoisessa betonilähiössä joss yhteinen sisäpiha 4eri talolla.

Miehen naapurissa asui vanha mummo, joka kertoi kaikille kuinka hänen naapurissaan asuu narkomaani (tarkoitti mieheäni). Ja kovasti tykkäsi myös kertoa kaikille meidän seksielämästä, tuli jopa oven taakse meille siitä kertomaan. Se oli aika mielenkiintoinen tapaus, noin muutenkin kaikinpuolin. Hyviä satuja se osasi keksiä kaikista naapureistaan, enkä ymmärrä miten sai ne aina muutettua kummallisiksi ja tietenkin perättömiksi. Me tosin juuri satuttiin muuttamaan kuukausi-kaksi tämän jälkeen yhteen toisaalle. Ei tosin johtanut naapurista mitenkään.

Tuo nyt on aina marmattamassa jostain. Ihan niinkun se omistas koko korttelin :kieh:
Tänään tuli kertomaan, et meidän välinen orapihlaja-aita laitetaan matalaks. Enpä antanut lupaa
Eli se leikkaa varmaan puolet pensaasta maantasalla :xmas:
Sitten on meidän tontilta kaatunut tuonne metsään päin pieni puu, niin se pitää leikata pois. Mitä veetä se sille kuuluu, eihän se oo lähelläkään sen tonttia

Voikukatkin pitäs heti nyhtää, kun muuten leviää hänen puolelleen, pikkulintuja ei saa ruokkia, meidän puusta tippuu sateella vettä, joka menee hänen postilaatikkoon(olisko vika siinä, et sen postilaatikossa on reikä)
kävelee meidän pihalle välillä kuin omalleen

Eli tuo ainainen huomauttelu vie järjen :kieh: |O
koko ajan yrittää hallita meidän elämää meidän omalla pihalla

ja kyllä, tästä vielä joskus muutetaan, yksi syy on just tuo naapuri

Kiitos, tekipäs hyvää :laugh: Meinasin jo aijjemmin laittaakkin tuosta naapurista alotuksen

No pahin on kyllä ollut naapuri, joka päin naamaa aina haukkuu tavatessamme. Moneen kertaan muistuttanut miten kamala tukka mulla on, miten mun esikoinen näyttää kuin joltain pyöruolipotilaalta (mitä lie hän tällä sitten tarjkoittaakin), kuopus 2-vuotta hokee sanojaan kuin joku mustalainen, mä näyttäisin ihan hiireltä jos mulla oli lyhyet hiukset jne. Listaa vois jatkaa loputtomiin...

Sattuneesta syystä loppui meidän väliset kahvittelut aika lyhyeen :whistle:

No ei henk.kohtasesti mitään mutta yli-kiinnostunut kyylä-mummo alakerrassa (tonkii mm. roskiksia) ja tupakoivat naapurit --> kesällä savu on aina meidän kämpässä kun parvekkeen ovea ja ikkunoita pidetään auki. :kieh:

Jos vielä n. vuoden jaksas tässä asua ja sit veke...

Yhteistyössä