Mitä ostaa kummipojalle jolla on kaikkea tai mikään ei kelpaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mimosa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Mimosa"

Vieras
7v on ikää ja nyt koulun aloitettua on tullut sellaiset elkeet, että kaikki on lapsellista tai vauvamaista jos jotakin yrittää ehdoittaa. Kaverit on 10v niin ottaa sitten mallia tietysti näistä. Nyt onkin joululahja vaikeus. Legot on ihan ok, mutta niitäkin paljon jo on. Mitään 100 euron legopakkausta en viitsisi ostaa (ne kun olisi kaikkein mieluisimpia pojalle ) äääähhh....vaikeaksi menee.

pelaako jotain? esim. pleikkaa, wiitä? pelejä? Harrastaa mitä, siihen jotain fanituspaitoja yms. Onko kiinnostunut duudsoneistä, jotain siihen teemaan tai siihen teemaan mistä pitää. Kysy hänen äidiltään-

Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy;22432604:
viet sen leffaan ja sit hampparille. tuo on likan joka vuotinen toive. on tokalla ja tais olla nyt kolmas vuos kun joku kummi tekee jotai kivaa sen kanssa synttärilahjaks

Veisin pojan vaikka ulkomaille kanssani, mutta perheen äiti ei päästä minua ja lasta edes hoplopiin. En ole saanut koskaan olla pojan kanssa kahdestaan tai että olisi ollut edes tuntia meidän kanssa ilman vanhempia. Ja siis me ollaan aivan normaali, koulutettu perhe, jossa kaksi lasta ja kolmas tulossa. Asutaan 54 km päässä heistä jne. Lapsetkin tulevat hyvin toimeen keskenään (serkukset) mutta näin vain on. Ei edes lapsen mummo saa pitää poikaa (ei ole koskaan saanut ) ilman vanhempien valvontaa. Ihan sairasta. Lahjkat kyllä kelpaa ja mitä mkalliimmat sen parempi. Itse tykkäisin vaikka sellaisesta, että veisin pojan jonnekin kanssani, mutta kun ei onnistu.

Veisin pojan vaikka ulkomaille kanssani, mutta perheen äiti ei päästä minua ja lasta edes hoplopiin. En ole saanut koskaan olla pojan kanssa kahdestaan tai että olisi ollut edes tuntia meidän kanssa ilman vanhempia. Ja siis me ollaan aivan normaali, koulutettu perhe, jossa kaksi lasta ja kolmas tulossa. Asutaan 54 km päässä heistä jne. Lapsetkin tulevat hyvin toimeen keskenään (serkukset) mutta näin vain on. Ei edes lapsen mummo saa pitää poikaa (ei ole koskaan saanut ) ilman vanhempien valvontaa. Ihan sairasta. Lahjkat kyllä kelpaa ja mitä mkalliimmat sen parempi. Itse tykkäisin vaikka sellaisesta, että veisin pojan jonnekin kanssani, mutta kun ei onnistu.

Kysy siis perheen äidiltä' mitä voisi ostaa.

Yhteistyössä