GALLUP: Monenko kanssa olet seurustellut / maanut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Seurustellut viiden kanssa. Tai jos etäsuhde lasketaan niin kuuden. Ja jos polysuhteet lasketaan niin yhdeksän.

Eikä hajuakaan, monenko kanssa olen "maannut". -Kuulostaa muuten ihan hiton tylsältä puuhalta.

Jaa niin, muokkaus, oon jotain neljänkymmenen päälle.

Viimeksi muokattu:
Kyllä on korkeita käyttöasteita joillakin. Surullista, kerrasaan surullista.
Mitä väliä sillä on jos sinkkuna sekstaa silloin tällöin satunnaisen miehen kanssa (jolloin partnerien määrä on iso) kuin se että oot aviossa ja harrastat seksiä oman puolison kanssa monta kertaa viikossa ja välillä useammankin kerran päivässä? Eli tod.näk. seksikertoja aviossa enemmän, sinkkuna partnereita enemmän mutta seksikertoja vähemmän. Ei kai sinkunkaan tartte selibaatissa elää?

Mitä väliä sillä on jos sinkkuna sekstaa silloin tällöin satunnaisen miehen kanssa (jolloin partnerien määrä on iso) kuin se että oot aviossa ja harrastat seksiä oman puolison kanssa monta kertaa viikossa ja välillä useammankin kerran päivässä? Eli tod.näk. seksikertoja aviossa enemmän, sinkkuna partnereita enemmän mutta seksikertoja vähemmän. Ei kai sinkunkaan tartte selibaatissa elää?

Kyllä on moraalitonta panna ilman avio7avoliittoa!

Itse olen aina tykännyt seurustella mm seksielämä on säännöllistä ja enemmän saatavilla kuin olen ollut sinkkuna. Sinkkuna tuli aina ns kuivia kausia pitkäänkin, ei sitä nyt aina jaksa ulkona käydä ja piti kuitenkin katsoa kenen kanssa mitäkin haluaa tehdä. Tosin minulla oli jossain vaiheessa sinkkuna sell. luotettava panokaverikin, soitto vaan ja mies tuli esim. sunnuntaiaamuna helpottamaan puutteessa olevaa naisparkaa.. Pääkaupunkiseudulla täll. on mahdollisia, ei sitä pikkupaikkakunnalla pystyisi järjestämään.

Yhteistyössä