V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Älytön määrä partnereita!Seurustellut 3 kanssa, maannut 8. Ikää 27. Viimeiset 10 vuotta ollut tämän viimeisimmän seurustelukumppanin kanssa ainoastaan.
Seurustellut yhden kanssa. Maannut yhden kanssa.
Ikä 51v. (Tapasin mieheni kun olin teini, yhdessä edelleen.)
Kyllä on korkeita käyttöasteita joillakin. Surullista, kerrasaan surullista.
Ja on ollut ihan h* tin hauskaa..
kadehdi sinä pyhimys kuolinvuoteellasi elämätöntä elämääsi.
1Monenko kanssa olet seurustellut?
Monenko kanssa olet maannut?
Ikäsi?
No ei ole mikään älytön määrä.Älytön määrä partnereita!
Ei ole mitään surullista siinä, että aikuiset ihmiset nauttii seksistä.Kyllä on korkeita käyttöasteita joillakin. Surullista, kerrasaan surullista.
Kyllä on korkeita käyttöasteita joillakin. Surullista, kerrasaan surullista.
Mitä väliä sillä on jos sinkkuna sekstaa silloin tällöin satunnaisen miehen kanssa (jolloin partnerien määrä on iso) kuin se että oot aviossa ja harrastat seksiä oman puolison kanssa monta kertaa viikossa ja välillä useammankin kerran päivässä? Eli tod.näk. seksikertoja aviossa enemmän, sinkkuna partnereita enemmän mutta seksikertoja vähemmän. Ei kai sinkunkaan tartte selibaatissa elää?Kyllä on korkeita käyttöasteita joillakin. Surullista, kerrasaan surullista.
Mitä väliä sillä on jos sinkkuna sekstaa silloin tällöin satunnaisen miehen kanssa (jolloin partnerien määrä on iso) kuin se että oot aviossa ja harrastat seksiä oman puolison kanssa monta kertaa viikossa ja välillä useammankin kerran päivässä? Eli tod.näk. seksikertoja aviossa enemmän, sinkkuna partnereita enemmän mutta seksikertoja vähemmän. Ei kai sinkunkaan tartte selibaatissa elää?
Kyllä on moraalitonta panna ilman avio7avoliittoa!
Ja panna saa vain lisääntymistarkoituksessa!Kyllä on moraalitonta panna ilman avio7avoliittoa!
Ja kun minä kerron naisille olevani neitsyt, niin he poistuvat tirskuen paikalta. Eivätkö he usko minua...?
Et voi valehdella naisille olevasi tiukkapipoinen Neitsyt koska olet romanttinen Kalat horoskoopissa.