Gallup: Mitkä olisivat ne suorat sanat, jotka sinulle pitäisi sanoa?

  • Viestiketjun aloittaja uuuuu
  • Ensimmäinen viesti
älä tuhlaa
rahojasi vaatteisiin ja kenkiin. Olet nainen ilmankin niitä, yhtä kaunis ja rakastettava alasti kuin viimeisessä muodissa.
Sinulla on kenkiä ihan liikaa, etkä käytä vaatteita joita ostat.

Ostat vaatteita tyhjyyteen ja turhamaisuuteen, eikä epävarmuutesi katoa vaikka olet kuinka kauniisti puettu.

Et saanut lapsena vaatteita tai kenkiä kylliksi, teininä kuljit äitisi vanhoissa paidoissa ja farkkusi olivat risaiset. Et saanut vaatteisiisi rahaa, vaikka vanhempasi olivat töissä.
Et saanut rakkautta kylliksi, vaan lopulta sinut heitettiin 17-vuotiaana kotoa maailmalle. Et sen jälkeen saanut mennä enää lapsuudenkotiisi. Kun puhuit lapsuudenkodistasi kodiksi, sinut oikaistiin, että nykyään olet vieras.

Kerran kun pyysit vanhemmiltasi 40 euroa rahaa, jotta saisit ostettua ruokaa, olit oikeasti elänyt kymmensenttisillä ja oikeasti näit nälkää.
Sinulla ei ollut ketään vieraalla paikkakunnalla, vasta muuttaneena ja vasta töitä saaneena oli palkkaan aikaa kaksi viikkoa.
Vastaus oli kielteinen.

Ostat itsellesi rakkautta, haluat antaa itsellesi sen mistä olet jäänyt paitsi.
Valitettavasti sinulle ei tuo rakkautta uudet vaatteet ja kaapit kenkiä täynnään.

Mutta olet hyvä ja rakastettava ihminen, alasti ja paljaana, pelkkänä ihmisenä.
Opettele ymmärtämään se.
 
lulleropullero
saamarin läski, ala liikkumaan!

Olen jo aloittanut, mutta ottaa päähän, kun oikeasti olen ylipainoinen ja kaikki aina sanoo, et ei susta vaan mitään huomaa.. miten niin ei, kun olen 160cm ja painan 81kg!!!! Juu näytän pienemmältä kyllä kuin mitä painan, mutta sittenkin tuo mitätöinti ottaa pannuun. Oikeesti haluan et joku kerrankin suoraan sanois miltä näytän.
 

Yhteistyössä