Gallup: Mitkä olisivat ne suorat sanat, jotka sinulle pitäisi sanoa?

  • Viestiketjun aloittaja uuuuu
  • Ensimmäinen viesti
voi perkule
etkö saa anoppias kuriin.taas leikkasi tytöiltä hiukset vaikka tiesi että kasvatan heille pitkiä
ja kaiken huippu.oltiin eilen mökillä niin tuvan nurkassa oli minulle osoitettu lappu että älä pölli enää tätä.väitti että olen varastanut huom.omalta mökiltäni kaksi hänen tauluaan.mammanpoika mieheni tietysti ei uskaltanut nousta vastaan.tekisi niin mieli heittää toi mummo lampeen haukien syötäväksi.niin että nainen ryhdistäydy ja pistä hanttiin,hyvä mieli ja sain purkautua.kiitos
 
Marilii
Mulle kerran poika sanoi sattuessamme samaan kuppilaan (siinä siis oli kärhämää poikain kesken ja minä tietty puutuin siihen) nin hän sanoi että ole sinä kikkarapää hiljaa. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja jjj:
Unohda jo se!!! Tajua, että narsisti on narsisti, eikä muuksi muutu!! Unohda!!

Ryhdistäydy perk**e!!!!!!!!
Jep. Lisäisin tuohon vielä, että älä vastaa enää yhteenkään puheluun, sähköpostiin, tekstariin tai faxiin mitä se koko ajan aina vaan lähettää. Siis IKINÄ eikä KERTAAKAAN! Turha sille on silmät ja suut täyteen annattaa, se vain saa siitä lisäkicksejä!!

Joo, en ole ihan vielä päässyt irti.. :snotty:
 
ov
Aivan varmasti moni haluaisi sanoa minulle noin, mutta ei vain kehtaa. Mutta ei huolta, kyllä minä tapankin itseni kunhan ehdin käymään tarpeeksi monta kertaa apteekista ostamassa jokaisesta tarpeeksi särkylääkkeitä tappaakseni itseni niillä. Niitä särkylääkkeitähän ei kai myydä asiakkaalle kerrallaan kuin korkeintaan 2 pakettia kerrallaan ja koska en kehtaa käydä apteeksissa ostamassa niitä särkylääkkeitä kuin kerran viikossa, niin en ole vielä saanut kokoon tarpeeksi särkylääkkeitä että kuolisin kun otan ne kaikki kerralla.
 
ne
Jätä oma urasi vähäksi aikaa, lopeta osakkuudesta haaveileminen ja muuta miehen kotimaahan nyt!

Mutta ei, minulla on ollut jo nuoresta asti selvää, että haluan tiettyyn asemaan ammatissani ja siihen pääsee vaan paljolla työnteolla. Olen liian kunnianhimoinen, lisäksi mieheni tiesi että urani (oikeustiede) pysyy käytännössä vain Suomessa.
 

Yhteistyössä