Gallup:Mitä syöt aamupalaksi?

  • Viestiketjun aloittaja laihis
  • Ensimmäinen viesti
Käytä hei järkee!
Alkuperäinen kirjoittaja laiha minäkin:
Alkuperäinen kirjoittaja laiha:
Ei mitään. Pakkoko sitä on aina olla jotain mättämässä suuhunsa. Ei ihme, että ihmiset on ylipainoisia.
No mä ainakin liikun niin paljon, että en pystyisi olemaan syömättä. Pakkoko sitä on maata kuin lahna koko päivä sohvalla.
Mutta ajattele miten laiha olisit jos jättäsit sen aamuisen ahmimisen pois. Mene vaikka lenkille sen sijaan.
 
vieras
Ettekö te oikeasti syö mitään??! Kahvia vaan tai teetä. Eikös aamiaisen pitäisi olla päivän tärkein ateria. No minä juon teetä, syön pari ruisleipää, jugurttia ja siihen marjoja, müsliä tai leseitä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Amp2:
Alkuperäinen kirjoittaja laiha:
Ei mitään. Pakkoko sitä on aina olla jotain mättämässä suuhunsa. Ei ihme, että ihmiset on ylipainoisia.
Peesi.
Hohhoh. Suurin syy ylipainoon taitanee kuitenkin olla se, että ei pidetä säännöllisistä ruoka-ajoista kiinni, vaan mutustellaan välipaloja pitkin päivää, tai vaihtoehtoisesti skipataan aamupala ja lounas, ja illalla mätetäänkin sitten kilotolkulla ruokaa napaan.
Ei se tarkoita sitä, että jos ei syö aamupalaa ja/tai lounasta, että mättää illalla ruokaa.

 
Näää
Onko tuo joku ylpeilyn aihe, ettei syö aamupalaa? Ihmiset on erilaisia. Mulla ainakin tulee tosi heikko olo, jos en syö säännöllisesti. Katsokaas ravitsemussuositukset, nälkiintyjät.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ettekö te oikeasti syö mitään??! Kahvia vaan tai teetä. Eikös aamiaisen pitäisi olla päivän tärkein ateria. No minä juon teetä, syön pari ruisleipää, jugurttia ja siihen marjoja, müsliä tai leseitä.
Useimmiten ei ole nälkä aamulla. Joskus syön kyllä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Näää:
Onko tuo joku ylpeilyn aihe, ettei syö aamupalaa? Ihmiset on erilaisia. Mulla ainakin tulee tosi heikko olo, jos en syö säännöllisesti. Katsokaas ravitsemussuositukset, nälkiintyjät.
Ota sinä kaikki tosissas myös. En syö ikinä aamiaista jos se vie huumorintajunkin mukanaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Näää:
Onko tuo joku ylpeilyn aihe, ettei syö aamupalaa? Ihmiset on erilaisia. Mulla ainakin tulee tosi heikko olo, jos en syö säännöllisesti. Katsokaas ravitsemussuositukset, nälkiintyjät.
Ota sinä kaikki tosissas myös. En syö ikinä aamiaista jos se vie huumorintajunkin mukanaan.


:LOL:
 
jessus
onpas täällä muutama ääliö :) itse vedän joko puuroa tai ruisleivän tai maustamatonta rasvatonta a-jogurttia hillon tai marjojen kera ja joskus teetä tai tuoremehua. aamupala <3
 
Metso harmona
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Metso harmona:
Yleensä kestää kepeesti kookosöljy-kahvilla lounaaseen asti, joskus kuitenkin aamu alkaa munakkaalla, leikkeleillä tai mantelileivällä.
Kookosöljykahvi?
Lisään vähän kookosöljyä kahvin sekaan. Juon mustana enkä käytä sokeria/makeutusta. Hyvä tuoksu eikä tartte huulirasvaa ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja jessus:
onpas täällä muutama ääliö :) itse vedän joko puuroa tai ruisleivän tai maustamatonta rasvatonta a-jogurttia hillon tai marjojen kera ja joskus teetä tai tuoremehua. aamupala <3
Erilaiset elämäntavat tekevät ääliön? On sulla kyllä suppea tapa katsoa maailmaa.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja jessus:
onpas täällä muutama ääliö :) itse vedän joko puuroa tai ruisleivän tai maustamatonta rasvatonta a-jogurttia hillon tai marjojen kera ja joskus teetä tai tuoremehua. aamupala <3
Clever girl. *pats on the head patronisingly*
 
joskus en mitään,mutta pyrin syömään puuroa ja raejuustoo. pysyy syömiset paremmin hanskassa kun alottaa sen aamupalalla.
valitettavasti kuulun niihin jokka verensokerin laskiessa näkee kakunkuvia silmissä :p
päiväsaikaan en paljoa syö ja liikunkin aikalailla. illalla syön puuroo ja raejuustoo.
 
Katriina
Minä syön joko leipäpalan juustolla ja kurkulla sekä kevyen jugurtin tai sitten maustamattoman jugurtin marjoilla ja siemenillä. Molemmissa vaihtoehdoissa juomana kahvia.
 
jessus
Alkuperäinen kirjoittaja Amp2:
Alkuperäinen kirjoittaja jessus:
onpas täällä muutama ääliö :) itse vedän joko puuroa tai ruisleivän tai maustamatonta rasvatonta a-jogurttia hillon tai marjojen kera ja joskus teetä tai tuoremehua. aamupala <3
Erilaiset elämäntavat tekevät ääliön? On sulla kyllä suppea tapa katsoa maailmaa.
ei, erilaiset elämäntavat eivät tee ääliötä, mutta tuollaiset "ei ihme, että on niin paljon läskejä, kun koko ajan pitää olla syömässä"-kommentoinnit siihen, että jotkut syövät aamupalaa, tekevät ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja bellezza:
joskus en mitään,mutta pyrin syömään puuroa ja raejuustoo. pysyy syömiset paremmin hanskassa kun alottaa sen aamupalalla.
valitettavasti kuulun niihin jokka verensokerin laskiessa näkee kakunkuvia silmissä :p
päiväsaikaan en paljoa syö ja liikunkin aikalailla. illalla syön puuroo ja raejuustoo.
Paatko siä ne sekasin vai...? Kuulostaa mielenkiintoisalle ;)
 
..
joillakin on outo ajattelutapa. Kun syö aamiaisen = automaattisesti läski?

mä laihduin 20 kiloa nimenomaan sillä, että aloin syödä säännöllisesti. ja siihen kuuluu myös se aamupala.
 
ap
joo eiköhän tuo aamupala ole jokisella vaihteleva,mutta lähinnä ktselen vaan että miten jakautuu esim.puuron syönti..kun itse syön pari leipäviipaletta yleensä mutta sekään ei ole hyväksi näköjään..
 

Yhteistyössä