"mä"
Samoin, Inkoossa.Keltaisessa puutalossa, maaseudulla. :saint:
Samoin, Inkoossa.Keltaisessa puutalossa, maaseudulla. :saint:
Saako udella yhtään, että missä päin maailmaa?Alkuperäinen kirjoittaja Penaalin terävin kynä;22754387:Täällä ulukomaanpellejen seassa mamuna
no mun mielestä ihan hyvä paikka, mutta mä en ole ikinä muualla asunutkaan :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja mitä;22754413:Eikö Länsimäki oo ihan rauhallinen ghetto.
mistä tiedät mun muuten siellä asuvan... hämmästyin...Alkuperäinen kirjoittaja mitä;22754413:Eikö Länsimäki oo ihan rauhallinen ghetto.
Itä- Kaakkois- Etelä... mikä ilmansuunta?Helsingissä, kerrostalossa. Ihan meren äärellä.
No tarkka osoite on susirajan ja sfinksien välissä Eli Euroopassa, mutta jos kerron missä, niinSaako udella yhtään, että missä päin maailmaa?
Koska olet käynyt meillä kuvaamassa? :O
Ei toi muuten miltään pahalta vaihtoehdolta vaikutakkaan, toi teltta...
Ahaa, tätä mietin ensi yönä, kun kolotus pitää hereilläAlkuperäinen kirjoittaja Penaalin terävin kynä;22754489:No tarkka osoite on susirajan ja sfinksien välissä Eli Euroopassa, mutta jos kerron missä, niin
b) mun salainen identiteettini paljastuu heti
Hakunila, Vaaralan vuokrapuoli... yms.Ei Itä-Vantaalla hirveän montaa lähiötä ole.
Itä- Vantaa käsittää muutakin... Osta kartta...Riippuu mistä roikkuu. Jos kerran Mellunmäki on Helsingin puolella niin ei jää kuin tuo.