Sama täällä. Eikä ainakaan pienene vähään aikaan, kun tuo vaavi tuolta kohtapuolin maailmaan putkahtaa.. B)Alkuperäinen kirjoittaja tähdenlento09:Tällä hetkellä 80E B)
Alkuperäinen kirjoittaja ..:tänäänki katsoin niin oli kaupoissa vaikka minkälaisia ja tosi seksikkäitäkin... missä kaupoissa oikein käyt ..itsekin käytän nimittäin juuri tuota kokoa..Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Ja jos löytää ne on jotain kaiken peittävää ja litistävää mummu mallia :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:70C.
Ihan käsittämättömän vaikeaa löytää tuonkokoisia rintsikoita |O
Löytyis C-kupille juu, jos ympärysmitta olisi 75 tai suurempi |OAlkuperäinen kirjoittaja C löytyy aina:Oiski joku C kuppi,niin löytys vaik mitä,siinä D kohdalla alkaa vasta se vaikeus et ei löydy mitään.
Ootko käyny ihan ammattilaisella kokeileen et mikä on sun kokosi?Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Löytyis C-kupille juu, jos ympärysmitta olisi 75 tai suurempi |OAlkuperäinen kirjoittaja C löytyy aina:Oiski joku C kuppi,niin löytys vaik mitä,siinä D kohdalla alkaa vasta se vaikeus et ei löydy mitään.
Ota sivusta pari senttii sisään,siis ompele.Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Ja niin, mä en missään tapauksessa voi käyttää kokoa leveämmät, eli 75C, koska alusvaateliikkeen työntekijän(kin) mielestä mun oikea mitta olisi 65C. Koska sellaisia ei löydy todellakaan mistään, olen päättänyt että 70C saa olla hyvät. Ja ovatkin, kunnes venyvät edes hiukan :|
Tiedän tunteen,ei löydy kuin erikoisliikkeistä ja sitä perinteistä mustaa tai valkoistaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:80 AA. Juu, en löydä rintsikoita. A-kuppia käytän mut puolet tyhjää jää.
Emmä sellaista rupea tekemään, mä oon niin tumpelo langan ja neulan kanssa :ashamed: Enkä omista omelukonetta.Alkuperäinen kirjoittaja joudun tekeen niin:Ota sivusta pari senttii sisään,siis ompele.Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Ja niin, mä en missään tapauksessa voi käyttää kokoa leveämmät, eli 75C, koska alusvaateliikkeen työntekijän(kin) mielestä mun oikea mitta olisi 65C. Koska sellaisia ei löydy todellakaan mistään, olen päättänyt että 70C saa olla hyvät. Ja ovatkin, kunnes venyvät edes hiukan :|
Jeps, olen. Ja ehdinkin jo tohon kirjoittaa vastauksen sun kysymyksen ylleAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Ootko käyny ihan ammattilaisella kokeileen et mikä on sun kokosi?Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Löytyis C-kupille juu, jos ympärysmitta olisi 75 tai suurempi |OAlkuperäinen kirjoittaja C löytyy aina:Oiski joku C kuppi,niin löytys vaik mitä,siinä D kohdalla alkaa vasta se vaikeus et ei löydy mitään.
Koittanut rinnakkaiskokoa?
Mitä, minun koko! Täähän on paras mahdollinen.Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:75/80E :|