ZTE Blade, muuten hyvä mutta huono kamera
"vieras" 09.07.2012 #29 Nokia 6700 classic. Pidän sen verran paljon että mulla on toinen ihan iskemätön paketissa jemmassa, kyseisen mallin valmistus kun on lopetettu aikoja sitten.
Nokia 6700 classic. Pidän sen verran paljon että mulla on toinen ihan iskemätön paketissa jemmassa, kyseisen mallin valmistus kun on lopetettu aikoja sitten.
astrolabe 09.07.2012 #30 SonyEricsson Cedar ja odotan vain tuon lahoamista, että voin eettisesti vankoin perustein vaihtaa puhelinta.
SonyEricsson Cedar ja odotan vain tuon lahoamista, että voin eettisesti vankoin perustein vaihtaa puhelinta.
TriplaIsä 09.07.2012 #31 Samsung Galaxy S. Erittäin tyytyväinen olen ollut. Vaihtanen pian Galaxy S III:seen.
Jellonainen 09.07.2012 #32 Nokia C6. Vaikka qwerty-näppäimistö onkin hyvä, niin muuten puhelin on syvältä - jumittaa vähän väliä, netti kaatuu koska muisti on täynnä jne.
Nokia C6. Vaikka qwerty-näppäimistö onkin hyvä, niin muuten puhelin on syvältä - jumittaa vähän väliä, netti kaatuu koska muisti on täynnä jne.