Gallup: lempiruokasi

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Finla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pastaruuat, juustot, pizza, kaalilaatikko, kunnon pihvi.
 
Hmmm...oliskohan se sitten se karjalanpaisti, vaikee on valinta kun kaikki ruoka niin hyvää.
 
Kauheen huono omatunto tuli, kun mainitsi vain yhden ruuan.. Kaikki edellämainituista on ihan parhaita!

En voi sanoa ikuiseksi lemppariksi yhtäkään, olen todella kausisyöjä ja hyvä etten siunaa jokaista ateriaa kiitollisuudessa siitä, että olemme syntyneet maahan, jossa on varaa valita mitä syö :D
 

Yhteistyössä