Gallup: kuka teistä pukisi pojalle vaaleanpunaisen ulkohaalarin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Greippi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En kyllä pukisi tytöllekään vaaleanpunaista haalaria.
Mustakaan ei oikein ole minun makuuni ja harmaa ja tummansininen ovat nekin aika ankeita ainakin jos muuta väriä ei ole. Voihan noita toki piristää asusteilla. Mieluiten kuitenkin pirteämpiä värejä, kuten punaista tai oranssia.

En pukis pojalle vaaleanpunaista haalaria.
miten tytölle kysyi, että entäs tytölle tummansinisen/mustan/harmaan haalarin? Voisin pukea, tytöllä onkin tällä hetkellä yksi musta housu-takki yhdistelmä, mutta vain pihavaatteena.

en laittais vaikka saatais,
mutta ostin sille kyllä talvihaalarin joka on yläosaltaan punainen et ei musta missää täyssinisissä kuitenkaa pidä mennä, mielummin muuta väriä pojallekkin.

jos sellanen olis jo valmiina ja siinä olis jotain muutakin väriä niin ehkä jos poika tykkää niin laittasinki..mut jos ihan koko pinkki niin ehken sentään...ja tuskin sellasta meiän talouteen tulis muutenkaan vaikka olis tyttöjäkin..ainakaan mun halusta ostetuna ; D
mut jos poika ite sen kaupasta valkkais niin minä ehkä voisin suostuakkin mut mies vois nikotella vastaan aika pahasti : O

En laittaisi. Kirkkaanpunaisen voisin laittaa.

Harmittaa, kun useimmiten ulkovaatteissa ei oikein löydy unisex-värejä, vaan ovat joko erittäin tyttömäisiä tai erittäin poikamaisia. Itse haluaisin ostaa sitä silmällä pitäen, että menisi useammalle lapselle. Enkä sitä paitsi tykkää tyttöänikään pelkkiin pinkkeihin pukea.

Poikien osastolta voisin jonkun puuhapete vaaleanpunaisen haalarin käyttöön ostaa, mutta toisaalta se vaaleanpunainen väri on niin arka, ettei se kauaa vaaleanpunaisena pysyisi, joten tuskin ostaisin.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras harmaana:
Punainen ulkohaalari on ollut kun poika oli pieni. Minusta ei ole mitään poikien ja tyttöjen värejä. Ala-asteelle olen muistaakseni viimeksi erotellut värit sukupuolen mukaan.

On meilläkin ollut punaisia haalareita pojilla, mutta mun mielestä kirkkaanpunainen onkin poikien väri.

Mutta sä et vastannut kysymykseen, ostaisitko pojallesi vaaleanpunaisen haalarin?

Alkuperäinen kirjoittaja miten tytöille:
Pukisitko sitten tytölle vaikka tummansinisen/mustan/harmaan haalarin? En ole ap, mutta kiinnostaa vain tietää.

En pukisi tytölle mustaa haalaria, jossa oranssia tai sinistä jossa puuhapeten kuva. Muutoin meidän tyttö voipi ihan hyvin kulkea julkisestikin poikien vanhoissa sin/must/harmaa sävyisissä ulkovaatteissa.