Gallup: Kuinka usein reissaatte perheen kanssa ulkomailla?

Häiritseekö teitä tuo matkan lyhyys 2-4 pv? Itse kyllä tykkään noista lyhyistäkin matkoista (parempi kuin ei mitään), mutta usein jää tunne, että olisi melkein "pakko" tulla uudestaan kun jäi niin paljon näkemättä.
Joo, aina (paitsi Stokis ja Tallinna, jotka käyty niin monta kertaa) jää fiilis, että joskus vielä tullaan uudestaan. :) Pariisi on ainoa reissukaupunki (noiden Stokiksen ja Tallinnan lisäksi siis), jossa olen käynyt useamman kuin yhden kerran. Toisella kerralla saikin jo sitten paljon enemmän irti. :) Mutta juu, häiritsee siis hiukan, mutta toisaalta, viikon mittainen kaupunkiloma on liian raskas (ja kallis!).
 
Me käydään 2-3 kertaa vuodessa Suomessa, ja silloin ollaan siellä n 5-7 päivää. Saksassa käymme noin kerran vuodessa, ehkä viikon. Lapsia saatuamme olemme käyneet Tallinnan risteilyllä silloin, kun esikoinen oli vielä ainokainen, ja pari kertaa Mallorcalla appivanhempien taloa lainaamassa. Olimme siellä kun esikoinen oli vajaat 1.5 ja vielä ainoa, ja toisen kerran esikoisen ollessa n. 3.5 ja keskimmäisen n. 1.5. Ja olimme Riikassa yhden yön kun esikoinen oli melkein 4 ja keskimmäinen vähän yli 2 v. Kuopus (5.5 kk) on käynyt Saksassa noin viikon ja Suomessa joulun yli.

Eli meidän matkakohteet on aikas vakioita mun ja miehen kotimaiden takia, ja kummassakin on vähän pakko käydä säännöllisesti. Ja tuonne Mallorcalle on kohtuu helppo lähteä kun on se talo, jossa on mm. pesukone ja oma keittiö jne.
 

Yhteistyössä