Gallup: Kuinka paljon seksiä parisuhteessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiinnostunut..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kiinnostunut..

Vieras
Kiinostaisi tietää...

Kuinka kauan olette olleet nykyisessä suhteessa?
Kuinka usein harrastatte seksiä?
Miehen vai naisen aloitteesta?
Saatteko usein pakkeja kumppaniltanne?

9v yhdessäoloa, josta 7v naimisissa.

seksistä eimeillä puhuta, rakastelusta kyllä, ja sitä on 5-15 kertaa viikossa, vähän siitä riippuen, että onko rankka työjakso tms.

Yleensä naisen aloitteesta, usein myös miehen.

Pakit tulee mieheltä n. kerran kahdessa kuukaudessa, minä en koskaan kieltäydy.

Alkuperäinen kirjoittaja Kiinnostunut..:
Kiinostaisi tietää...

Kuinka kauan olette olleet nykyisessä suhteessa?
Kuinka usein harrastatte seksiä?
Miehen vai naisen aloitteesta?
Saatteko usein pakkeja kumppaniltanne?

...riittää jo vähän vähempikin. Yleensä nussitaan pari kertaa viikossa. Sitten vielä viikolla joskus pitää vähän käydä kämmenellä, ei kuitenkaan ihan joka viikko, mutta joskus taas parikin kertaa. Vaimo ei anna pakkeja muuta kuin hilloviikoilla. Minä en koskaan. Aloitetta ei oikeastaan tarvi tehdä, kun on jo vakioajat, koska naidaan. Sitten vain ruvetaan hommiin.

Yhdessä kohta 7v, naimisssa 4v. Seksiä noin pari-kolme kertaa kuussa ja 95% minun aloitteesta. Mies haluaa harvoin ja usein torjuu minut. Se syö itsetuntoa. Mies on komea kuin mikä ja olisin aina valmis. Itsekin olen siro ja nätti ja tässä nyt ollaan, ensimmäistä kertaa suhteessa jossa mies ei halua! Surullista.

8 vuotta on kuljettu yhdessä ja yleensä päivittäin sekstaillaan, joskus useamman kerran samana pvnä ja toisinaan jää päivä tai muutama väliin. Mutta tyytyväinen olen... Mies tekee aloitteen useinmiten. Itse en muista pakkeja juuri saaneeni.

Kuukausihuollon aikana ei tapahdu mitään. Muilla viikoilla 2-3 kertaa viikossa. Se näköjään riittää vaimolle. MIehenä haluaisin useamminkin. Varsinkin kk-huollon aika tuntuu joka kerta pirun pitkältä. Silloin sitten helpotettava oloa omin avuin.

Ollaan oltu yhdessä 16v, joista 12v naimisissa, 3 muksua.
Seksiä harrastetaan ~2krt kuussa (20krt 2007) ja se on mielestäni liian vähän, mutten viitsi enää yrittää tehdä aloitetta, kun aikanaan niin usein torjuttiin ("sulla on aina sekstaaminen mielessä").
Sattuneesta syystä oman käden helpotus on lähes päivittäistä : (

Seksiä harrastetaan ~2krt kuussa (20krt 2007) ja se on mielestäni liian vähän, mutten viitsi enää yrittää tehdä aloitetta, kun aikanaan niin usein torjuttiin ("sulla on aina sekstaaminen mielessä").

Meillä oli aikanaan kans hiljainen kausi seksielämässä, n. 2krt/kk sitten oli eräs tunnepuolen tapahtuma, lähinnä minä halusin varmistaa kelpaanko enää, ja aloin tehdä aloitteita vähintään kerran päivässä. pakkeja tulee todella harvoin, enkä niistä suutu, voihan toinen olla oikeasti väsynyt tms. Aloitteellisuus on minun tapauksessani palkittu. Niinkuin tuolla yläpuolella lukee nykyisestä tilanteestamme. Minusta tuntuu todella pahalta lukea noita kirjoituksia, joissa paistaa keskustelun puute suhteessa.

ja hilloviikot eivät ole este, edes naisille, minäkin kielsin ennen kaiken touhun niiden aikana, mutta mieheni vakuutti minulle pitkän keskustelun aikana, että häntä ei häiritse. Voihan mennä suihkuun tai sitten vaan levittää pyyhkeen alle. Eikä verta tule kovin paljoa, kun tämä kiimaliima alkaa erittymään, niin verentulo tavallaan tyrehtyy siksi aikaa ainakin osittain.

Yli 20 yhteistä vuotta takana.
Seksiä nykyisin 3-4 kertaa kuussa, aina minun aloitteestani, vaimoa ei seksi oikeasti kiinnosta kuin ehkä kerran vuodessa. Pakkeja tulee säännöllisesti, viimeksi eilen. En kuitenkaan enää jaksa hermostua siitä kuten nuorempana, olen oppinut ymmärtämään että saan säälistä kunhan jaksan odottaa sopivaa hetkeä.
Keskustelun puutteesta sen verran, että meillä nainen ei halua keskustella seksistä missään muodossa. Pisimmän pihtauskauden aikana (1,5 vuotta) tämä sattui, "ei ole mitään keskusteltavaa".
Onneksi puhti rupeaa vähenemään iän ja verensokeriongelmien myötä. Minulle riittäisi nykyisin pari kertaa viikossa, nuorempana ruutia riitti useampaan kertaan peräkkäinkin.

Yhdessä ollaan oltu 18 vuotta. Seksiä harrastetaan noin 2-3krt/vko ja joskus useimmin. Meillä aloitteen tekee kumpikin, enpä ole laskenut kumpi useammin. Enkä muista että olisin pakkeja mieheltäni saanut. Enkä minäkään pihtaa.
Seksistä puhumme avoimesti ja olemme kumpikin halukkaita kokeilemaan uusia juttuja. En voisi elää ilman seksiä!

Hienoa että tälläistäkin on. Suurin osa naisista kuitenkin on pihtaripilluja, arvatenkin 70-80% miehistä pihtaa varmaan alle 10%. Tämä tulos seurattuani keskustelua asiasta useita vuosia. Yleensä mies haluaisi 3-5 kertaa viikossa, nainen huomattavasti harvemmin.

11 vuotta naimisissa. Olemme 40 + vuotiaita, lapseton pariskunta.
Seksiä 2-3 krt viikossa ja kun stressi ei paina vaikka joka ilta esim. kesäloman aikana. Aloitteen tekee kumpi vaan. Pakkeja ei koskaan, paitsi jos toisella selkää särkee liikaa eikä toinen osapuoli tiedä sitä. Onnellista yhteiseloa.

Alkuperäinen kirjoittaja ja paskat:
Meillä on pihtarimies. Olen kyllästynyt jo siihen. Ehkä lähiaikoina lainaan jotain toista miestä.
Täällä pitkä terve treenattu atleetti aina valmiina. Kokoa on varmasti riittävästi. Lainaapa minua.

miehetkin pihtaavat, jos sanaa pihtaus nyt voi käyttää(kyseesähän ongelma, halut ja tarpeet ei kohtaa, ei pystytä puhumaan ja joustamaan) . naiset tekevät huomattavan osan alotteista, eleillä. Miehet harvoin "viettelevät" naisen ilman että nainen on ensin osoittanut eleillään olevan kiihottunut/kiinnostunut. harvat miehet kylläkin tekevät myös näin(hyväitsetuntoiset).Miehenkin on opittava että naisella on ihan tiettyjä haluja ja mieltymyksiä, ei vaan miehen tahtoon taipuminen. pitäisi vähän avartaa seksuaalista repertuaaria, jos siihen on tarvetta.
Naiset eivät avaudu miesten pihtaamisesta yhtä usein kuin miehet naisten, sillä asia mielletään usein niin, että jos nainen ei saa, hänessä on jotain vikaa(epäviehettävyyttä tms). naisille se on myös ylpeyskysymys enemmän kuin miehille. Mies taas voi avautua naisensa"pihtaavan", sillä vika on silloinkin naisessa. Miehen haluttomuus käy naisen itsetunnon päälle siinä missä naisen haluttomuuskin miehen.

Puhutaan näin että 1xviikossa olisi sopiva määrä harrastaa seksiä!Jos puhutaan että päivittäen harrastetaan niin silloin jo puhutaan liiallisesta seksin harrastamisesta joka syö jo parisuhdetta kuten myös mielenkiinto voi karista hyvin pian jos asialle ei tee mitään.
Yleensä mies syö naisen kädestä jos vähänkin luottaa/kunnioittaa toista!!Näin voit itse määrätä tahdin milloin ja missä seksiä voisitte harrastaa kumppaninne kanssa.Miehen pitää tyytyä siihen mitä nainen haluaa ja toivoo,pakottaminen on sitten eriasia ja todella surullista miehiltä jotka sellaista tekee.Minulla on ainakin mies joka minua kuuntelee ja kohtelee todella hyvin kuten myöskään ei ruinaa seksiä tyhjään jos siihen en ole valmis/halua sitä harrastaa.Tälläisiä herrasmiehiä maailmassa saisi olla enemmän,jotta naisillakin olisi hyvä olla.

Terkuin iinsu28V